به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۸- پهپاد در در حمل و نقل

استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در بخش حمل و نقل به سرعت در حال رشد است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۸، که توسط انجمن آمریکایی مقامات بزرگراه و حمل و نقل ایالتی (AASHTO) انجام شد، نشان داد که ۳۵ ایالت در برخی ظرفیت ها با هواپیماهای بدون سرنشین کار می کنند، و ۲۰ ایالت از پهپادها در فعالیت های منظم وزارت حمل و نقل خود (DOT) استفاده کرده اند. ۱۵ ایالت هنوز تحت آزمایش و تحقیق هستند.

drone-jobs-transportation

 

مانند بسیاری از بخش ها، هواپیماهای بدون سرنشین به کاهش زمان و هزینه مورد نیاز برای بازرسی زیرساخت های حیاتی در حمل و نقل کمک می کنند.

به طور سنتی، بازرسی از یک راه آهن باید به صورت دستی انجام شود، با یک بازرس که در مسیر راه می رود و هر گونه بی نظمی را متوجه می شود. با هواپیماهای بدون سرنشین، این بازرسی ها اکنون می تواند بسیار سریعتر انجام شود و داده های دقیق تری تولید کند.

در واقع، یکی از اولین شرکای خصوصی برنامه Pathfinder FAA، BNSF Railways بود که بر روی پروازهای فراتر از خط دید (BVLOS) برای بازرسی راه آهن تحقیق کرد.

برای انجام این نوع کارها باید درک کلی از آنچه در این نوع بازرسی ها به دنبال آن هستید داشته باشید، به این معنی که اطمینان حاصل کنید که پوشش کافی از دارایی های در حال بازرسی را دارید – چه اتصالات راه آهن یا جاده، یا پل – به طوری که مناطق مشکل را می توان با استفاده از داده هایی که جمع آوری می کنید شناسایی کرد.

خبر خوب این است که همانطور که اینتل در سال گذشته در InterDrone نشان داد، همانطور که اینتل در سال گذشته در InterDrone نشان داد، خبر خوب این است که با توسعه نرم‌افزار، اغلب می‌توانیم تصاویر خام جمع‌آوری‌شده را بارگذاری کنیم و از نرم‌افزار بخواهیم مناطق مشکل‌دار را شناسایی کند.

بهترین پهپادها و نرم افزارهای توصیه شده برای کار در حمل و نقل

هواپیماهای بدون سرنشین
طیف گسترده‌ای از پهپادها وجود دارند که می‌توانند برای بازرسی حمل‌ونقل استفاده شوند و قیمت‌های آن‌ها با طیف گسترده‌ای عرضه می‌شود.

در انتهای طیف پایین – اما همچنان بسیار قابل اعتماد – Yuneec H520، DJI Mavic Pro و DJI Phantom همگی گزینه های خوبی هستند. با افزایش قیمت، DJI’s Matrice 300 گزینه ای با کیفیت است.

و برای یک گزینه واقعا سطح بالا، فالکون ۸+ اینتل می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. اما هشدار دهید – ممکن است بین ۲۵۰۰۰ دلار، تا ۴۰۰۰۰ دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد (آنها عمداً قیمت واقعی را اعلام نمی کنند، زیرا آنها هر پهپاد را با افزونه ها و ویژگی های مختلف برای هر مشتری شخصی سفارشی می کنند). اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری را بررسی کنید، راهنمای ما در مورد برترین پهپادهای حرفه‌ای موجود در بازار را بررسی کنید.

نرم افزار
وقتی صحبت از نرم افزار برای کار حمل و نقل با پهپادها می شود، دوباره گزینه های پیش روی برای نقشه برداری با داده های پهپاد Pix4D، Agisoft و DroneDeploy خواهند بود.

به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در صنعت حمل و نقل چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟
بر اساس اطلاعات گزارش AASHTO که در بالا به آن اشاره کردیم، یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین می تواند با انجام بازرسی های حمل و نقل حدود ۱۰۰ دلار در ساعت درآمد داشته باشد. برای شفافیت، این عدد را از بیانیه AASHTO دریافت می‌کنیم که بازرسی‌هایی که قبلاً ۴۶۰۰ دلار هزینه داشتند و به ۱۶ ساعت کار نیاز داشتند، اکنون می‌توانند در ۲ ساعت با هزینه ۲۵۰ دلار انجام شوند (با ۵۰ دلار هزینه تجهیزات اجاره / جمع‌آوری داده‌ها).

ما می خواهیم توجه داشته باشیم که رقم ۱۰۰ دلار فرض می کند که هم یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین کار می کند و هم یک نقطه یابی، بنابراین به طور فرضی دستمزد ساعتی کلی را بسته به نوع نگاه شما کاهش می دهد. (اما اگر شرکت خدمات هوایی خود را اداره می کنید، می توانید فرض کنید که هزینه های اضافی پرسنل در هزینه کلی ساعتی شما تعبیه شده است.)

انواع ماموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کار حمل و نقل پرواز می کنند:

  • راه‌آهن – بازرسی اتصالات و خطوط راه‌آهن برای شناسایی مشکلات قبل از بدتر شدن.
  • مونوریل – بازرسی و بررسی تیرهای نگهدارنده بتنی، ریل ها و سایر اجزای حیاتی.
  • جاده ها – استفاده از داده های هواپیماهای بدون سرنشین برای کاهش خطرات ناشی از رانش سنگ، رانش زمین و سیل.
  • رودخانه ها – بررسی منظم رودخانه ها برای جلوگیری از سیل و آسیب به جاده ها.
  • پل ها – بازرسی عرشه پل، تیرهای تکیه گاه، تیرها و سایر اجزای حیاتی در پل ها.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *