به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۱۳-شبکه های خلبانی پهپاد

یکی از راه‌های یافتن شغل آزاد به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین، پیوستن به شبکه خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین است.

پیوستن به یک شبکه می تواند راه خوبی برای ساختن نمونه کارها و تخصص شما باشد – به جای اینکه از یک دوست به طور رایگان عکس بگیرید یک نمونه برای مشتریان بالقوه بگیرید، در واقع می توانید برای انجام عکسبرداری پول دریافت کنید. این نوع کار همچنین می تواند برای کسب تجربه در زمینه تحقیقات فضای هوایی و همچنین افزایش حس حرفه ای بودن شما در یک شغل مفید باشد.

در اینجا توصیه های برتر ما آمده است:

  • DroneBase خلبانان را برای مشاغل خاص استخدام می کند، و همچنین برای تصاویر هوایی و ویدیوهای موجود هزینه می پردازد. با مراجعه به بخش آزمایشی وب سایت آنها، نحوه پیدا کردن کار با DroneBase را بیاموزید.
  • Measure شرکت دیگری است که خلبانان پهپاد را با کار در ایالات متحده مرتبط می کند – در حال حاضر، آنها به دنبال خلبانان گواهی شده پهپاد برای انجام نقشه برداری و تصویربرداری هوایی در صنایع مختلف هستند. نحوه یافتن کار با Measure را در UAS Remote Pilot در بخش Command وب سایت آنها بیاموزید.
  • Droners.io شبکه ای برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین تجاری است که به خلبانان اجازه می دهد برای پروژه ها مناقصه بدهند و ۱۰٪ کمیسیون پرداخت را دریافت می کند. می‌توانید برای ارائه پیشنهادات شغلی در وب‌سایت Droners.io ثبت‌نام کنید.
  • DroneHive یک شبکه سراسری از بیش از ۱۰۰۰ مشاور و خلبان حرفه ای پهپاد است. علاقه مند به عضویت در تیم ما هستید؟
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *