به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۱۲-ساختن کسب و کار شخصی با هواپیماهای بدون سرنشین

آیا می خواهید به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین تجارت شخصی خود را به را بیندازید؟

خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین که برای خودشان کار می کنند می توانند از ۲۵ دلار تا ۲۵۰ دلار در ساعت درآمد کسب کنند – همه اینها به مجموعه مهارت های شما، پایگاه مشتری شما، کیفیت کار شما و میزان اعتبار شما در جایگاه خاص شما بستگی دارد.

در اینجا لیستی از هفت کاری است که می‌توانید انجام دهید تا کسب‌وکار خدمات پهپاد خود را شروع کنید – یا اینکه بسیاری در صنعت آن را یک هواپیمای بدون سرنشین می‌نامند.

۱٫ با الزامات FAA برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین تجاری آشنا شوید.

تمام کارهایی که شامل پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین در ایالات متحده برای هر نوع غرامت، از جمله غرامت غیر طبیعی (به عنوان مثال، کار برای تجارت)، توسط FAA تجاری تلقی می شود. برای انجام کارهای تجاری با هواپیماهای بدون سرنشین در ایالات متحده، باید گواهینامه خلبانی از راه دور داشته باشید، که نیاز به گذراندن آزمون دانش هوانوردی FAA (همچنین به عنوان آزمون قسمت ۱۰۷ شناخته می‌شود).

اگر تصمیم گرفتید که برای آماده شدن برای آزمون به کمک نیاز دارید، دوره مقدماتی آزمون و آموزش آنلاین پرچمدار ما، مدرسه زمینی خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین، اطلاعاتی را که برای قبولی باید بدانید را گام به گام راهنمایی می کند. ما بیش از ۴۰۰۰۰ خلبان هواپیمای بدون سرنشین را برای آزمایش آموزش داده‌ایم و بیش از ۹۹ درصد از دانش‌آموزان ما در اولین تلاش موفق می‌شوند. اگر به دنبال آخرین تبلیغات ما هستید، در اینجا برخی از کدهای کوپن مدرسه خلبانی زمینی Drone وجود دارد.

۲٫ به انجمن انجمن بپیوندید تا با خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین دیگر ارتباط برقرار کنید و جامعه خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین خود را گسترش دهید. شما می توانید به ما بپیوندید، اما چندین مورد دیگر نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

۳٫ در مورد انواع مختلف پهپادها، از پهپادهای ارزان قیمت، تا پهپادهای دوربین دار و پهپادهای حرفه ای سطح بالا، اطلاعات کسب کنید.

۴٫ شرکت های برتر در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین را بخوانید.

۵٫ مقابله با مهارت پرواز و تلاش برای تبدیل شدن به یک خلبان ماهر را در نظر بگیرید.

۶٫ به دنبال بیمه پهپاد باشید – بیمه نه تنها می تواند به شما آرامش دهد، بلکه به حرفه ای شدن عملیات شما نیز کمک می کند.

۷٫ برنامه ریزی اولیه کسب و کار را انجام دهید، از جمله تهیه بودجه اولیه، شناسایی جایگاهی که ممکن است بخواهید در آن کار کنید، و فکر کنید که بازاریابی و فروش برای کسب و کار هواپیماهای بدون سرنشین شما چگونه به نظر می رسد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *