به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۳- پهپادها در فیلمسازی

بیشتر و بیشتر شاهد نماهای هوایی فراگیر در فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و مستند هستیم، و دلیلی هم برای آن وجود دارد – با استفاده از پهپاد، تولیدکنندگان اکنون می توانند نماهای هوایی زیبایی دریافت کنند که قبلاً مقرون به صرفه بودند، زیرا می توانستند این کار را انجام دهند. نیاز به هلیکوپتر

پهپاد-شغل-فیلم سازی

یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین می‌تواند یک پهپاد را در هوا قرار دهد و به سرعت و زیرکانه از یک مکان پوشش هوایی دریافت کند، همچنین پهپادها مانند هلیکوپترها متحمل هزینه‌های بیمه نمی‌شوند. این بدان معناست که کار رو به رشدی برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین در صنعت فیلم وجود دارد.

با توجه به آنچه خلبانان پهپاد شاغل در صنعت سرگرمی به ما گفته‌اند، بیشتر فیلم‌هایی که در آنجا برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین انجام می‌شود، برای پروژه‌های خاصی خواهد بود – یعنی بیشتر کارها بر اساس مورد به مورد انجام می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین برای گرفتن عکس هوایی از یک صحنه تعقیب و گریز یا از یک مکان وارد شود، اما احتمالاً در تمام مدت عکسبرداری در خدمه باقی نخواهد ماند.

پیدا کردن کار سینمایی احتمالاً مستلزم این است که در منطقه ای مانند لس آنجلس زندگی کنید، جایی که این نوع کار در دسترس است. توصیه‌ای که شنیده‌ایم این است که مطمئن شوید با شبکه‌سازی و پیشنهاد انجام کارهای حرفه‌ای، نام خود را به گوش می‌رسانید، و وقتی مردم شما را می‌شناسند، به آرامی شروع به تهیه فهرستی از مخاطبین می‌کنید که منجر خواهد شد. به کار ثابت

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که بیشتر تولیدات تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی برای بیمه هستند. حرفه ای جلوه دادن – و صرفاً برای اطمینان از محافظت از خود – بیمه هواپیماهای بدون سرنشین ایده خوبی برای این رشته از کار است (و صادقانه بگویم برای همه رشته های کار با هواپیماهای بدون سرنشین).

بهترین هواپیماهای بدون سرنشین فیلم و نرم افزار و آموزش توصیه شده

هواپیماهای بدون سرنشین

با توجه به کیفیت بالای دوربین‌های پهپادهای این روزها، زمانی که تازه شروع به کار کرده‌اید، احتمالاً می‌توانید با DJI Phantom 4 Pro V2.0  یا حتی Mavic 3 به خوبی از پس آن برآیید . (دوربین ZenMuse X7 DJI به طور خاص برای ساخت فیلم ساخته شده است و با Inspire 2 سازگار است ).

همانطور که پیشرفت می کنید، ممکن است بخواهید پهپادهای با کیفیت بالاتری مانند FreeFly Alta را در نظر بگیرید، که به شما امکان می دهد محموله خود را سفارشی کنید تا بتوانید دوربینی را که برای عکسبرداری استفاده می کنید انتخاب کنید. آیا می خواهید گزینه ها را بررسی کنید؟ راهنمای ما برای دوربین های بدون سرنشین را بررسی کنید .

نرم افزار

برای این نوع کارها به نرم افزار پس از تولید نیز نیاز دارید. دو مورد از محبوب‌ترین گزینه‌ها، Final Cut Pro و Adobe’s Premiere Pro هستند، اما بسته به نیاز شما چندین گزینه دیگر وجود دارد.

آموزش

این یک چیز است که یاد بگیرید چگونه با یک پهپاد پرواز کنید. اما یادگیری فکر کردن، فیلمبرداری و پرواز مانند یک فیلمبردار هوایی حرفه ای مجموعه دیگری از مهارت ها است. ما با استوارت و آلینا در راهنمای فیلم پهپاد همکاری می کنیم، جایی که آنها به خلبانان پهپاد چارچوبی ۵ مرحله ای برای ایجاد فیلمبرداری هوایی خیره کننده می آموزند. ما خود برنامه درسی آنها را بررسی کرده‌ایم و می‌توانیم تضمین کنیم که آموزشی که ارائه می‌کنند درجه یک است. به‌عنوان یک شریک، می‌توانیم برای خوانندگان خود تخفیفی در کلاس مسترکلاس ۸ ساعته فیلم‌برداری هواپیمای بدون سرنشین راهنمای فیلم‌های بدون سرنشین، Masterclass 2.0 فیلم‌برداری بدون سرنشین، از صاحب پهپاد تا فیلم‌بردار هوایی به خوانندگان خود ارائه دهیم .

به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در صنعت فیلم چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

با توجه به اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌ایم، به نظر می‌رسد کار فیلم به خوبی پرداخت می‌کند، اما مشکل این است که بتوانیم واقعاً کار را به دست آوریم. بر خلاف سایر کارهای فیلمبرداری هوایی، مانند فیلمبرداری برای عروسی یا املاک، به نظر می رسد یافتن کار با هواپیمای بدون سرنشین در فیلم مانع ورود بیشتری دارد و ممکن است مدتی طول بکشد تا پایگاه مشتری ایجاد شود.

پس مردم چقدر درآمد دارند؟ حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار در ساعت، یا از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در روز، بسته به پروژه و نوع کار.

من معمولاً ۴۰۰ دلار در ساعت شارژ می‌کنم، اما این مقدار بسته به میزان ساعات مورد نیاز برای یک کار خاص متفاوت است.

برخی از مشاغل حقوق کمتری دارند و برخی حتی بیشتر، اما این میانگین است. اگر مشتری چیزی بیش از عکس های هواپیمای بدون سرنشین بخواهد، قیمت به طور کلی بالاتر خواهد بود. برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند به جای پرداخت ساعتی، برای یک کالای تحویل کلی مذاکره کنند، که من همیشه از انجام آن خوشحالم – اما حتی در این شرایط، بازه زمانی ساعتی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار در ساعت است.

– فیلمبردار هوایی در لس آنجلس

من می توانم بگویم که خلبانان معمولا ۱۰۰۰-۱۵۰۰ در روز هستند. گاهی اوقات اگر فقط یک نرخ ساعتی برای یک کار کوتاهتر انجام دهم، می توانم بگویم که می تواند حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار در ساعت باشد. نرخ خلبان شما هر چه باشد، صرف نظر از اینکه در حال پرواز هستید، باید آن را حفظ کنید.

نکته اصلی این است که برای شما چه ارزشی دارد؟ اگر به مردم کم می آورید و هر روز در حال شلوغی هستید، وقتی فردی جوان تر، جدیدتر با انرژی بیشتر از راه می رسد، چگونه رقابت می کنید؟ ممکن است در ابتدا کار کند، اما در دراز مدت پایدار نیست.

– مکس تابمن، مدیر عامل BFD Systems

انواع ماموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کارهای فیلم پرواز می کنند

  • نماهای موقعیت مکانی هوایی (به عنوان مثال، نمای کلی از مکانی که یک صحنه در آن رخ می دهد).
  • عکس های هوایی از حیات وحش/بیابان.
  • فیلم های هوایی برای صحنه های تعقیب و گریز، صحنه های مبارزه و سایر سکانس های اکشن.
  • نماهای هوایی برای ایجاد دامنه / چشم انداز ویژه برای یک صحنه.
  • فیلم استوک هوایی

منابع اضافی

*یک تشکر ویژه از رایان درمو، مالک  SkyFly Cinematics  در لس آنجلس، کالیفرنیا، به خاطر راهنمایی‌هایش در تحقیقات ما است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *