به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۲- پهپاد در ساخت و ساز / معدن / مصالح

خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین با انجام بررسی‌هایی که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا جنبه‌های مختلف عملیات خود را از حجم و مکان دقیق انبارها، پیشرفت کار در مکان‌های مختلف پروژه و شرایط ایمنی در ردیابی کنند، به این صنایع کمک می‌کنند تا پول زیادی را صرفه‌جویی کنند. مناطق بحرانی یک سایت

پهپاد-شغل-ساخت

با استفاده از یک پهپاد، یک شرکت ساخت و ساز، معدن یا مصالح ساختمانی می‌توان یک منطقه بزرگ را بررسی کرد، داده‌ها را با استفاده از نرم‌افزار ایجاد شده برای آن منظور پردازش کرد و دقیقاً متوجه شد که تمام مواد آن‌ها کجا هستند یا کجا ممکن است کار عقب بماند. هواپیماهای بدون سرنشین همچنین می‌توانند به انجام کارهای برنامه‌ریزی کمک کنند—با استفاده از یک نقشه سه‌بعدی ایجاد شده با داده‌های هوایی، یک شرکت ساخت‌وساز می‌تواند بفهمد که کجا می‌تواند یا نمی‌تواند بسازد، و یک شرکت معدنی یا کل می‌تواند مکان‌هایی را که برای حفاری و ذخیره‌سازی بهتر یا بدتر هستند شناسایی کند. مواد.

بدون پهپاد، اطلاعاتی مانند این باید به صورت دستی توسط نقشه برداران یا سایر پرسنل که کل سایت را با پای پیاده طی می کنند جمع آوری شود، که هم زمان بر است و هم دقت کمتری دارد. یک پهپاد در ۱۵ دقیقه می‌تواند همان داده‌هایی را بگیرد که برای جمع‌آوری آن‌ها ممکن است چند ساعت طول بکشد تا فردی پیاده‌روی کند. استفاده از پهپاد همچنین به این معنی است که هیچ کس مجبور نیست برای جمع آوری اطلاعات وارد مناطق بالقوه خطرناک یک سایت شود.

کار خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین در این صنایع گاهی اوقات توسط خلبانان پهپاد که تمام وقت برای شرکت کار می کنند، در داخل خانه انجام می شود، اما شرکت ها همچنین افراد آزاد را برای انجام بازرسی ها و بررسی ها و ایجاد نقشه های سه بعدی و ارتوموزائیک (نقشه های ساخته شده از تصاویر دوخته شده به هم استخدام می کنند. به گونه ای تصحیح شده اند که مقیاس یکنواخت باشد و همان عدم تحریف نقشه را داشته باشد). از این نقشه ها می توان برای نشان دادن پیشرفت یک پروژه بزرگ به مشتریان یا شناسایی مناطقی که کار در آنها عقب مانده است استفاده کرد.

برای انجام این نوع کار، باید تجربه انجام نظرسنجی با هواپیماهای بدون سرنشین داشته باشید، و بدانید که چگونه می توانید خروجی هایی را که مشتری شما نیاز دارد ایجاد کنید—خواه این نقشه ارتوموزائیک باشد یا فقط عکس ها و فیلم های ویدئویی از یک مکان معین برای کمک به برنامه ریزی. تلاش کنید، یا بینشی در مورد چگونگی پیشرفت یک پروژه به دست آورید.

گزارشی که در سال ۲۰۱۸ توسط Skyward ایجاد شد، نشان داد که Construction & Engineering 35 درصد از شرکت‌هایی را تشکیل می‌دهد که به نظرسنجی آنها از پهپادها در بخش تجاری استفاده می‌کنند – که اگر می‌خواهید به هواپیماهای بدون سرنشین پرنده در این منطقه نفوذ کنید، خبر خوبی است، زیرا به نظر می‌رسد. مثل اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

بهترین پهپادهای ساخت و ساز / معدن / مصالح و نرم افزارهای توصیه شده

هواپیماهای بدون سرنشین

احتمالاً به نوعی پهپاد سخت‌تر برای سناریوهای صنعتی برای این نوع کارها می‌خواهید – سری H520 Yuneec یا سری Matrice  DJI هر دو گزینه‌های خوبی هستند. اگر بودجه شما کم است، ممکن است بخواهید به پهپادهای DJI با قیمت پایین تر نگاه کنید، مانند Phantom 4 Pro V2.0  یا Mavic 3 . همچنین می‌توانید راهنمای ما در مورد پهپادهای حرفه‌ای را برای گزینه‌های بیشتر بررسی کنید.

نرم افزار

وقتی صحبت از نرم‌افزار به میان می‌آید، به چیزی نیاز دارید که به شما کمک کند داده‌های خامی را که با هواپیماهای بدون سرنشین جمع‌آوری می‌کنید و به محصولات قابل تحویلی که به مشتری خود می‌دهید پردازش کنید. DroneDeploy یک گزینه پیشرو برای تبدیل تصاویر هوایی به ارتوموزائیک ، نقشه های سه بعدی و سایر خروجی ها است. Pix4D یکی دیگر از گزینه های خوب است، با مجموعه ای از انتخاب های نرم افزاری برای سناریوهای مختلف نقشه برداری. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه گزینه های نقشه برداری موجود، راهنمای مبتدیان ما را برای نرم افزار نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین بررسی کنید .

چقدر می توانم به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در ساخت و ساز / معدن / مصالح درآمد کسب کنم؟

بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌ایم، بسیاری از خلبانان پهپاد برای این نوع کار از حدود ۵۰ دلار در ساعت شروع می‌کنند، و برای خلبان‌های با مهارت بسیار بیشتر از ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار در ساعت، بسته به کار، هزینه دریافت می‌کنند. ، مکان و سطح مهارت مورد نیاز است.

ما همچنین در مورد خلبانان با تجربه تری که تمام وقت در این زمینه ها کار می کنند خوانده ایم که از ۵۰۰۰۰ دلار تا ۷۰۰۰۰ دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند. اما مانند هر چیز دیگری، پتانسیل درآمد شما در این نوع کار مستقیماً با سطح تجربه و دانش شما مرتبط خواهد بود.

انواع ماموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کارهای مربوط به ساخت و ساز، معدن یا سنگدانه ها پرواز می کنند.

  • بازرسی زمین قبل از ساخت، نقاط زهکشی احتمالی و سایر عوامل برای تعیین بهترین مکان برای ساخت، حفاری یا ذخیره مواد.
  • اندازه گیری ذخایر خاک، ماسه، خاک رس، یا سایر مواد سنگدانه.
  • نظارت بر پیشرفت – عکس‌ها، فیلم‌ها و نقشه‌ها برای نشان دادن دقیقاً میزان پیشرفت در کل سایت.
  • نظارت بر ایمنی – گرفتن فیلم و عکس برای اطمینان از وجود اقدامات احتیاطی مناسب در سراسر سایت.

منابع اضافی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *