به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۱- پهپاد در املاک و مستغلات

اخیراً خلبانان پهپاد دیدگاهی را در اختیار مشاوران املاک قرار داده اند که پیش از این هرگز امکان پذیر نبود. خریداران بالقوه با استفاده از عکس‌های هوایی، فیلم‌ها و حتی نقشه‌های سه‌بعدی ایجاد شده از داده‌های گرفته‌شده توسط پهپاد، اکنون می‌توانند دیدی جامع از ملکی که قصد خرید آن را دارند، داشته باشند.

پهپاد-شغل-املاک

کار بازاریابی املاک و مستغلات اغلب توسط یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین انجام می‌شود که به‌عنوان یک فریلنسر کار می‌کند تا عکس‌های هوایی و ویدیویی از ملکی را که برای فروش است، ضبط کند، که مشاور مسکن از آن در مواد تبلیغاتی استفاده می‌کند.

یکی دیگر از پیشنهادهای معمول این روزها، یک تور مجازی از یک ملک است، که یک پیاده روی ویدیویی از کل ملک است، از جمله فیلم های هوایی و زمینی.

کار بازاریابی املاک و مستغلات به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین به مهارت در پرواز و کار فیلم / عکاسی نیاز دارد. برای یک کار معمولی در املاک و مستغلات، در ملک حاضر می‌شوید، پوشش مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید، و سپس به خانه می‌روید و روی مواد خام کار می‌کنید تا زمانی که تصاویر و ویدیوهای قابل استفاده برای ارائه به مشتری خود داشته باشید – که به این معنی است که شما باید بتوانید پس از تولید رسانه خامی را که می گیرید مدیریت کنید تا آن را به تحویل واقعی (یعنی عکس ها و فیلم های تمام شده) برای مشتری خود تبدیل کنید.

بهترین پهپادهای املاک و مستغلات و نرم افزارهای پیشنهادی

هواپیماهای بدون سرنشین

برای اینکه یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین رقابتی در فضای بازاریابی املاک و مستغلات باشید، نیازی به یک پهپاد پیشرفته ندارید. برای بسیاری از خلبانان، DJI Phantom 4 Pro V2.0  یا Mavic 3  این کار را به خوبی انجام می دهد. اگر به دنبال ایده هایی برای خرید پهپاد برای کار در املاک و مستغلات هستید، راهنمای ما در مورد پهپادهای دوربین دار را  برای برخی از گزینه ها بررسی کنید.

نرم افزار

وقتی نوبت به پس از تولید می رسد، به نوعی نرم افزار برای پردازش تصاویر و فیلم های ویدئویی خود نیاز دارید. Adobe Photoshop گزینه خوبی برای تصاویر است و Adobe  Premiere Pro نیز برای ویرایش فیلم های ویدئویی توصیه می شود. یکی دیگر از گزینه های محکم برای ویدیو، Final Cut Pro اپل است .

به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در صنعت املاک و مستغلات چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

اکثر خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین که با آنها صحبت کرده ایم، کار املاک و مستغلات خود را به صورت بسته یا ساعتی قیمت گذاری می کنند. نرخ های ساعتی می تواند از ۲۵ دلار در ساعت تا ۲۰۰ دلار یا بیشتر متغیر باشد.

تعیین حداقل هزینه که سرمایه‌گذاری‌های شما در صنایع دستی، تجهیزات، بیمه ، آموزش و غیره را در نظر می‌گیرد، برای تعیین نقطه سربه‌سری شما مهم است. هنگام بحث در مورد بودجه، بحث را بر محدوده کار متمرکز کنید. اگر بودجه آنها کمتر است، دامنه کار را کاهش دهید، نه قیمت های خود را.  

– کلیفورد پیکت، عکاسی کلیفورد پیکت

وقتی نوبت به تعیین نرخ ساعتی خود می رسد، برخی از خلبانان پهپاد توصیه می کنند که نسبتاً کم شروع کنید و سپس بر اساس تقاضا میزان شارژ را افزایش دهید. اگر مردم برای دریافت خدمات شما در خانه شما را می کوبند، احتمالا زمان خوبی است که به افزایش قیمت خود فکر کنید. اما اگر در تلاش برای یافتن کار جدید هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که قیمت های خود را پایین بیاورید تا ببینید آیا این کار کمکی می کند یا خیر.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که قیمت گذاری به طور مستقیم با موقعیت و مهارت مرتبط است. کار در لس آنجلس به سادگی هزینه بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد، همانطور که کار با مهارت بالا نیز هزینه بیشتری خواهد داشت.

در حال حاضر روی پروژه ای برای سازنده ای کار می کنم که ۴۰ پارک در منطقه ای در کوهستان ایگل، یوتا دارد. من برای هر پارک ۱۵۰ دلار برای این کار دریافت می کنم. هر پارک شامل حدود ۱۰ عکس و چندین شات ویدیویی است و هر یک از آن شات های ویدیویی در یک کلیپ ۲۰ ثانیه ای ویرایش می شود. من احتمالاً می‌توانم ۵ تا ۶ پارک در روز انجام دهم، حدود چهار ساعت در روز وقت بگذارم، که به حدود ۲۲۵ دلار در ساعت می‌رسد، با کل قیمت پروژه تمام شده ۶۰۰۰ دلار.

برخی از مشاغل نیاز به مسافرت های طولانی مدت و اقامت شبانه دارند – در این موارد، من معمولاً تمام هزینه حمل و نقل را می گیرم و آن را در برآورد کار لحاظ می کنم. بنابراین اگر مجموع هزینه سفر، غذا و غذا به ۱۰۰۰ دلار برسد، این مبلغ را به نرخ ساعتی آن شغل خاص اضافه می‌کنم. به عنوان مثال، چهار ساعت در ۲۵۰ دلار = ۱۰۰۰ دلار خواهد بود، به علاوه ۱۰۰۰ دلار برای هزینه های سفر، بنابراین کل کار ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

اما اگر کار سریع و آسان باشد، ممکن است فقط ۱۰۰ دلار در ساعت شارژ کنم. گاهی اوقات فکر می کنم باید خلاق باشید و تخمین بزنید که شغل برای شما چه ارزشی دارد.

– دریک وارد، عکاسی هوایی Hot Shots

انواع ماموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کار املاک و مستغلات پرواز می کنند

  • خانه ها، جوامع، توسعه های مسکن (به عنوان مثال، املاک مسکونی)
  • مراکز خرید، مراکز خرید، مجتمع های تجاری (یعنی املاک تجاری)
  • هتل ها، استخرها و امکانات مرتبط در استراحتگاه ها
  • زمین های گلف
  • املاک بزرگی که مناطق وسیعی از زمین را پوشش می دهند
  • رفیق مزرعه

منابع اضافی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *