به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

خلبانان پهپاد چه مشاغلی می توانند انجام دهند؟ (قسمت هفتم)

صنعت هواپیماهای بدون سرنشین قطاری است که همچنان به حرکت خود ادامه می دهد و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نمی دهد. با صدها هزار خلبان حرفه ای پهپاد در ایالات متحده، این صنعت اکنون مانند همیشه پر رونق است و به طور پیوسته از نظر تنوع و حجم رشد می کند. رشد بازار کار، شغل خلبانی حرفه‌ای پهپاد را برای بسیاری از مردم به چشم‌اندازی نسبتاً جذاب تبدیل کرده است.

اگر به انجام این پرش علاقه دارید، ابتدا یک سوال وجود دارد که باید بپرسید: چه مشاغلی برای خلبانان حرفه ای پهپاد در دسترس است؟ در اینجا خلاصه ای سریع از محبوب ترین مشاغل هواپیماهای بدون سرنشین آورده شده است.

۷٫ مربی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین
وقتی صحبت از ارائه آموزش شد، در مورد اینکه یک مربی تمام وقت پرواز هواپیماهای بدون سرنشین باشید چطور؟ برای کسانی که در آموزش و صحبت با مردم مهارت دارند، این ممکن است ایده بسیار خوبی به نظر برسد. با این حال، ممکن است بپرسید که آیا گواهینامه جداگانه ای وجود دارد که باید قبل از اینکه بتوانید مربی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین باشید، دریافت کنید.

پاسخ کوتاه این است – نه، در حال حاضر هیچ استاندارد گواهی برای کسانی که می خواهند پرواز هواپیماهای بدون سرنشین را آموزش دهند وجود ندارد. تنها گواهینامه ای که FAA اعطا می کند برای کسانی است که می خواهند پرواز فرودگاهی سرنشین دار را آموزش دهند. این نکته ای است که ارزش یادآوری را دارد، به خصوص اگر با دوره های آنلاین یا موسسات آموزشی روبرو شوید که ادعا می کنند برای آموزش پرواز هواپیماهای بدون سرنشین “گواهی نامه” دارند.

به جای این فقدان گواهی، اکثر سازمان ها استانداردهای خود را برای مربیان پرواز هواپیماهای بدون سرنشین تعیین کرده اند. به عنوان مثال، سایتی که دوره های آنلاین ارائه می دهد، ممکن است فقط کسانی را بپذیرد که دارای گواهینامه خلبانی سرنشین دار هستند. برخی دیگر ممکن است به حداقل تعداد سال تجربه در پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، به ویژه در عملیات تجاری نیاز داشته باشند.

البته اگر می خواهید مربی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین شوید، تجربه کافی است. ساعت‌های پرواز را در نظر بگیرید تا چند سال دیگر بتوانید به دیگران آموزش دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *