به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

خلبانان پهپاد چه مشاغلی می توانند انجام دهند؟ (قسمت ششم)

صنعت هواپیماهای بدون سرنشین قطاری است که همچنان به حرکت خود ادامه می دهد و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نمی دهد. با صدها هزار خلبان حرفه ای پهپاد در ایالات متحده، این صنعت اکنون مانند همیشه پر رونق است و به طور پیوسته از نظر تنوع و حجم رشد می کند. رشد بازار کار، شغل خلبانی حرفه‌ای پهپاد را برای بسیاری از مردم به چشم‌اندازی نسبتاً جذاب تبدیل کرده است.

اگر به انجام این پرش علاقه دارید، ابتدا یک سوال وجود دارد که باید بپرسید: چه مشاغلی برای خلبانان حرفه ای پهپاد در دسترس است؟ در اینجا خلاصه ای سریع از محبوب ترین مشاغل هواپیماهای بدون سرنشین آورده شده است.

۶٫ عضو تیم جستجو و نجات
سازمان‌های مجری قانون و امدادگران اضطراری در سراسر جهان از پهپادها برای کمک به افزایش قابلیت‌های خود استفاده می‌کنند. برای موقعیت هایی که نیاز به جستجو و نجات دارند، پهپاد یک ابزار عالی است. می تواند زمین های زیادی را به سرعت پوشش دهد، دید پرنده ای از منطقه جستجو ارائه می دهد و می تواند در یک لحظه مستقر شود.

همان دوربین حرارتی که برای بازرسی تجهیزات صنعتی و خطوط برق استفاده می شود می تواند در عملیات جستجو و نجات ارزشمند باشد. بر خلاف بینایی معمولی که می‌تواند توسط تاریکی یا پوشش گیاهی پنهان شود، یک دوربین حرارتی می‌تواند ناهنجاری‌های دمای بالا را حتی در شب یا زیر پوشش سایبان شناسایی کند.

برخی از پهپادها را می‌توان به نورافکن و بلندگو مجهز کرد که می‌توان از آن برای بیرون کشیدن افراد گمشده استفاده کرد. در این راستا، پهپاد مانند یک نورافکن موبایل عمل می کند و همان نقشی را ایفا می کند که یک هلیکوپتر در شرایط مختلف انجام می دهد. پرواز با پهپاد، البته، ساده تر و بسیار ارزان تر از پرواز با هلیکوپتر است.

سازمان‌های مجری قانون احتمالاً ترجیح می‌دهند که یک خلبان پهپاد داخلی در میان رده‌های خود داشته باشند، که به آنها امکان می‌دهد در یک لحظه به جستجو و نجات با کمک پهپاد بپردازند. اگر سازمان مجری قانون محلی شما از افسری بخواهد که به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین عمل کند، ممکن است همچنان خدمات خود را برای ارائه آموزش به بخش آنها ارائه دهید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *