به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

خلبانان پهپاد چه مشاغلی می توانند انجام دهند؟ (قسمت دوم)

صنعت هواپیماهای بدون سرنشین قطاری است که همچنان به حرکت خود ادامه می دهد و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نمی دهد. با صدها هزار خلبان حرفه ای پهپاد در ایالات متحده، این صنعت اکنون مانند همیشه پر رونق است و به طور پیوسته از نظر تنوع و حجم رشد می کند. رشد بازار کار، شغل خلبانی حرفه‌ای پهپاد را برای بسیاری از مردم به چشم‌اندازی نسبتاً جذاب تبدیل کرده است.

اگر به انجام این پرش علاقه دارید، ابتدا یک سوال وجود دارد که باید بپرسید: چه مشاغلی برای خلبانان حرفه ای پهپاد در دسترس است؟ در اینجا خلاصه ای سریع از محبوب ترین مشاغل هواپیماهای بدون سرنشین آورده شده است.

۲٫ نقشه بردار دقیق کشاورزی

کشاورزی دقیق یک کاربرد ویژه از فناوری هواپیماهای بدون سرنشین است که دقیقاً دلیلی است که باید آن را در نظر بگیرید. این کاملاً پیشرفته است فقط به این دلیل که به لوازم جانبی شخص ثالث نیاز دارد – یک حسگر چند طیفی. این سنسوری است که می تواند انرژی ها را در باندهای فرکانسی مختلف، به ویژه در ناحیه مادون قرمز نزدیک، تشخیص دهد.

اصل استفاده از حسگرهای چندطیفی این است که داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنند می‌تواند به عنوان شاخصی برای سلامت محصول استفاده شود. به طور خاص، وجود رنگدانه کلروفیل در گیاهان بر میزان جذب و انعکاس انرژی نزدیک به فروسرخ تأثیر می‌گذارد.

با پرواز پهپاد مجهز به حسگر چندطیفی بر فراز یک مزرعه و گرفتن داده های مکانی، می توان نقشه ای از داده های چند طیفی تولید کرد. سپس می توان از این نقشه برای مدیریت سلامت محصول استفاده کرد. با شناسایی مناطقی از مزرعه با سطح بهداشتی کمتر از ایده آل، صاحبان مزرعه می توانند منابعی مانند آبیاری، کودها یا آفت کش ها را به طور موثرتری تخصیص دهند.

کشاورزی دقیق با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین یک پیشرفت نسبتاً جدید در صنعت کشاورزی است، بنابراین یافتن مشتری ممکن است دشوار باشد. همچنین برای پردازش داده ها به تجهیزات تخصصی و نرم افزار خاصی نیاز دارد. با این حال، ورود به کشاورزی دقیق راه خوبی برای جلوتر ماندن از منحنی تا آنجایی که خدمات پهپادی حرفه ای پیش می رود است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *