به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

نحوه پرواز با پهپادهای DJI Mini در داخل خانه

آیا تا به حال خواسته اید پهپاد خود را در داخل خانه به پرواز در آورید؟ خوب اکنون می توانید با پهپادهای سری DJI Mini از جمله پهپادهای مورد علاقه طرفداران DJI Mini 2 و DJI Mini SE. این راهنما را بررسی کنید تا دریابید که چگونه می توانید از پرواز با هواپیمای بدون سرنشین از راحتی خانه خود لذت ببرید.

How to Fly DJI Mini Drones Indoors | D1 Lounge

چرا در فضای داخلی پرواز کنیم؟

در حالی که هیچ چیز نمی تواند احساس زیپ زدن در هوای آزاد را تکرار کند، پرواز در داخل خانه یکی دیگر از گزینه های پروازی است که بسیاری از خلبانان پهپاد DJI Mini می توانند از آن لذت ببرند.

پرواز در داخل خانه یک راه عالی برای تمرین پرواز با پهپاد برای خلبانان مبتدی در یک محیط کنترل شده است، که به آنها اجازه می دهد با دانستن اینکه پهپاد شما همیشه در نزدیکی شما است، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. اگر برای پرواز با پهپاد احساس خارش کرده اید، اما آب و هوا اجازه نمی دهد، پرواز در فضای داخلی نیز گزینه خوبی است. در نهایت، پرواز در داخل خانه یک راه عالی برای پرواز در یک فضای کاملاً کنترل شده، عاری از حواس پرتی بیرون و موانع غیرقابل پیش بینی مانند باد و پرندگان است.

How to Fly DJI Mini Drones Indoors | D1 Lounge

چگونه در داخل خانه پرواز کنیم

برای بهترین نتایج پرواز در فضای داخلی، بسیاری از کارها برای آماده سازی برای برخاستن انجام می شود و شامل آماده سازی پهپاد و فضای پرواز شما برای نتایج بهینه پرواز است. مراحل زیر را قبل و در طول پرواز خود دنبال کنید تا با پرواز در داخل خانه، اوقات خوبی را سپری کنید.

 

چک لیست قبل از پرواز

محافظ های پروانه را وصل کنید

هنگام پرواز در داخل ساختمان، اتصال محافظ پروانه برای پرواز ایمن غیرقابل مذاکره است و می تواند به جلوگیری از آسیب عمده به هواپیمای بدون سرنشین و فضایی که در آن پرواز می کنید کمک کند.

محافظ پروانه DJI Mini 2/ SE 360 به راحتی بر روی بازوهای پهپاد DJI ما می بندد تا از پروانه های پهپاد شما محافظت کند و به عنوان حائلی بین پهپاد و دیوارها، چراغ ها یا سایر موانع عمل کند. در صورت اتصال، می توانید مطمئن باشید که پهپاد شما در صورت برخورد با دیوار از آسیب جدی در امان است.

How to Fly DJI Mini Drones Indoors | D1 Lounge

فضای پرواز را آماده کنید

قبل از شروع پرواز، مهم است که فضایی را که می خواهید در آن پرواز کنید، از موانع بزرگی که ممکن است پرواز شما را مختل کند، پاک کنید. همچنین مهم است که فضای خالی برای برخاستن و فرود هواپیمای بدون سرنشین خود داشته باشید. با آماده کردن فضای خود قبل از پرواز، می‌توانید از حوادث ناگوار بزرگ قبل از وقوع جلوگیری کنید.

همچنین باید مطمئن شوید که در محیطی با نور مناسب با نور طبیعی کافی پرواز می کنید زیرا پهپاد شما به شدت به حسگرهای تعیین موقعیت بینایی خود برای کمک به آن در طول پرواز متکی است. بهتر است در شب پرواز نکنید زیرا نور کافی برای عملکرد بهینه سنسورهای تعیین موقعیت بینایی وجود ندارد.

هنگامی که فضای خود را آماده کردید، ایده خوبی است که مسیر پرواز خود را قبل از بلند شدن تجسم و نقشه برداری کنید.

 

تنظیمات Drone را تنظیم کنید

قبل از برخاستن، چند تغییر تنظیمات برای کمک به اطمینان از پرواز بهینه در داخل ساختمان وجود دارد.

پرواز در حالت C یا CineSmooth هنگام پرواز در داخل خانه بسیار مهم است تا امکان حرکات آهسته تر و نرم تر هواپیماهای بدون سرنشین فراهم شود. می‌توانید از طریق برنامه DJI Fly تحت تنظیمات کنترل برای DJI Mini SE حالت پرواز خود را به CineSmooth تغییر دهید یا به سادگی تنظیمات حالت پرواز را در مرکز کنترل از راه دور DJI Mini 2 تغییر دهید.

علاوه بر این، از آنجایی که سیگنال GPS هواپیمای بدون سرنشین شما در داخل خانه قوی نیست، بهتر است RTH را خاموش کنید و به جای آن از حالت Hover استفاده کنید تا در صورت از بین رفتن سیگنال، پهپاد در جای خود شناور شود. این را نیز می توان در برنامه DJI Fly در قسمت تنظیمات ایمنی پیشرفته تغییر داد.

How to Fly DJI Mini Drones Indoors | D1 Lounge

در طول پرواز

برخاستن دستی

هنگام شروع پرواز در فضای داخلی، حتماً به صورت دستی بلند شوید تا اطمینان حاصل کنید که کنترل کامل پهپاد خود و حرکت آن را دارید.

 

حرکت را به حداقل برسانید و از اشیا دوری کنید

لازم به یادآوری است که پرواز در داخل خانه آزادی و انعطاف پرواز در آسمان های باز را برای شما فراهم نمی کند. به این ترتیب، بهتر است حرکات را به حداقل برسانید و تغییرات ناگهانی جهت را محدود کنید. هنگام پرواز، مطمئن شوید که از پرواز خیلی نزدیک به سقف و دیوار خودداری کنید و علیرغم اینکه چقدر سرگرم کننده هستند، نباید از QuickShots استفاده کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *