به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

نحوه جفت کردن کنترلر DJI RC Pro با پهپاد DJI Air 2S

DJI RC Pro را برداشتید و می خواهید آن را با پهپاد DJI Air 2S خود جفت کنید؟ خوب اکنون می توانید با آخرین به روز رسانی سیستم عامل v03.01.0500 برای DJI RC Pro. این ۳ مرحله ساده را دنبال کنید تا RC Pro و Air 2S خود را جفت کنید و با سطوح جدیدی از کنترل خلاقانه به آسمان بروید!

How To Pair the DJI RC Pro Controller with DJI Air 2S Drone | D1 Store

۱٫ باتری خود را شارژ کنید

قبل از شروع، مهم است که مطمئن شوید باتری DJI Air 2S و DJI RC Pro شما شارژ شده و آماده کار هستند. پاهای پهپاد را باز کنید و آن را طوری تنظیم کنید که طبق معمول شروع به کار کند. پهپاد خود و RC Pro را با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه های پاور مربوطه روشن کنید.

 

۲٫ ناوبری DJI Fly

پس از روشن شدن Air 2S و RC Pro، برنامه DJI Fly را روی کنترلر اجرا کنید. از اینجا، به سادگی به راهنمای اتصال در گوشه سمت راست پایین برنامه Fly بروید.

روی نمای دوربین در گوشه بالای برنامه و سپس سه نقطه ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود. پس از این، روی کنترل ضربه بزنید تا منوی کنترل ها باز شود و به پایین منو بروید و هواپیما را مجددا پیوند دهید.

 

۳٫ اتصال را تایید کنید

بعد از اینکه مسیر خود را از طریق سیستم منوی DJI Fly طی کردید و هواپیما را با اتصال مجدد مواجه کردید، کافی است دکمه پاور Air 2S را به مدت چهار ثانیه ضربه بزنید و نگه دارید تا چراغ های آن شروع به چشمک زدن کنند. این نشان می دهد که پهپاد وارد حالت جفت شدن شده است و به دنبال یک کنترل از راه دور برای اتصال است.

هنگامی که پهپاد در این حالت قرار می گیرد فقط چند ثانیه طول می کشد تا جفت شود. زمانی که فید دوربین Air 2S روی صفحه نمایش RC Pro نمایش داده شود، این موضوع تایید می شود. از اینجا، شما آماده پرواز هستید!

اگر پنجره اتصال یک دقیقه ای منقضی شد یا Air 2S شما با کنترلر وصل نشد، کافی است مراحل ۲ و ۳ را تکرار کنید تا با موفقیت جفت شوند.

How To Pair the DJI RC Pro Controller with DJI Air 2S Drone | D1 Store

DJI RC Pro را از کجا بخرم؟

از فروشگاه ایرسا خرید کنید و پشتیبانی محلی، خدمات و بهترین قیمت ها را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *