به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۵- پهپادها در بیمه

به دنبال آب و هوای شدید در یک منطقه خاص، شرکت‌های بیمه معمولاً مطالبات بیمه‌ای متعددی را برای خسارت وارده به پشت بام کسانی که بیمه صاحب خانه دارند، دریافت می‌کنند.

 

drone-jobs-insurance

شغل پهپادی در بیمه
برای ارزیابی این ادعاها، شرکت های بیمه به طور سنتی مجبور بودند یک بازرس یا تنظیم کننده بیمه را بفرستند که به طور فیزیکی به محل می رود، از نردبان بالا می رود و از هر سقفی که برای آن ادعایی شده است عکس می گیرد. اما بالا رفتن از نردبان در تمام طول روز می تواند خطرناک باشد، نه اینکه زمان بر باشد.

و اینجاست که بازرسی‌های بیمه پهپاد وارد می‌شود. با استفاده از یک پهپاد، یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین می‌تواند یک الگوی تنظیم شده را روی سقف آسیب‌دیده در ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پرواز کند و تمام تصاویر مورد نیاز برای ارزیابی ادعای بیمه را دریافت کند.

این نوع کار به‌عنوان جایگزینی برای بازرسی‌های دستی، نسبتاً ساده است و تقاضای زیادی دارد. مجموعه مهارت های اولیه مورد نیاز توانایی پرواز – یا برنامه ریزی پهپاد خود برای پرواز – یک ماموریت خاص و جمع آوری تصاویر در حین پرواز است.

بهترین پهپادها و نرم افزارهای پیشنهادی برای کار بیمه
هواپیماهای بدون سرنشین
از آنجایی که این ماموریت ها نسبتاً ساده هستند و تصاویر ثبت شده به کیفیت بسیار بالایی نیاز ندارند، یک پهپاد مانند از سری فانتوم یا Mavic DJI معمولاً برای کارهای بیمه پهپاد خوب عمل می کند.

نرم افزار
اگر برای یک شبکه خلبان هواپیماهای بدون سرنشین مانند DroneBase کار می کنید، نیازی به انجام کارهای پس از تولید ندارید، بنابراین بدون نرم افزار مشکلی ندارید. اگر قصد دارید برای خودتان کار کنید و نه تنها پرواز هواپیمای بدون سرنشین، بلکه کار پس از تولید را نیز انجام دهید، احتمالاً باید از پلتفرمی مانند فتوشاپ Adobe برای پردازش تصاویر خود یا پلتفرمی مانند DroneDeploy یا Pix4D برای پردازش آنتن خود استفاده کنید. داده ها را در یک نقشه، بسته به قابل تحویل درخواست مشتری شما.

به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در صنعت بیمه چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟
برای اینکه به شما ایده خوبی از آنچه که می توانید به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در انجام کارهای مربوط به بیمه بسازید، به دست آورید، DroneBase یک پرداخت ثابت ۷۰ دلاری در هر ماموریت برای پروازهای بیمه ارائه می دهد. اگر چندین خانه در یک محله دارید، به طور فرضی می‌توانید آن‌ها را پشت سر هم انجام دهید و تا ۱۴۰ دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

اما هنوز شروع به شمردن پول خود نکنید. این نوع کار معمولاً فصلی است زیرا از الگوهای طوفان پیروی می کند، بنابراین در حالی که ممکن است در زمان های خاصی از سال کار زیادی داشته باشید، ممکن است در زمان های دیگر کار خشک شود.

انواع ماموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کار بیمه پرواز می کنند:

  • بازرسی خرابی سقف
  • بازرسی ادعاهای پس از بلایا (طوفان، طوفان، تگرگ و غیره)
  • بازرسی فونداسیون هوایی، دودکش و سایر بازرسی‌های ساختمان برای تأیید ادعاهای بیمه
  • بازرسی هوایی زمین ها و ویژگی های زمین مرتبط (مانند آسیب استخر، آسیب به ساختمان های کمکی مانند سوله ها، گلخانه های مهمان خانه های مستقل و غیره) برای تأیید ادعاهای بیمه.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *