به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

لیست مشاغل در شرکت های برتر در صنعت پهپاد

برای یافتن کار در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین لازم نیست خلبان هواپیمای بدون سرنشین باشید.

همانطور که صنعت بالغ می شود، مشاغل بیشتری در طیف گسترده ای از بخش ها در دسترس هستند. از مهندسی نرم‌افزار، بازاریابی، مدیریت حساب، امور مالی و موارد دیگر—در این بخش، صفحات مشاغل برخی از شرکت‌های برتر در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین را فهرست می‌کنیم، جایی که مشاغلی را پیدا خواهید کرد که لزوماً به شما نیاز ندارند. پرواز کردن را بلد است

 لیست زیر برترین های صنعت پهپاد است:

AgEagle  نرم افزاری را برای کمک به مردم در استفاده از فناوری پهپاد در کشاورزی ارائه می دهد. آنها با هدف کمک به کشاورزان برای افزایش عملکرد و به حداکثر رساندن درآمد و در عین حال کاهش ردپای زیست محیطی، به طور منحصر به فردی بر روی کشاورزی متمرکز هستند. تجارت اصلی آنها ساخت نرم افزار پردازش داده برای تجزیه و تحلیل تصاویر کشاورزی جمع آوری شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین است.

مشاغل در AgEagle را اینجا جستجو کنید .

لوگوی AirMap

فناوری پیشرفته AirMap  فضای هوایی زیر ۵۰۰ فوت را تغییر می دهد تا داده های ناوبری و ابزارهای ارتباطی دقیق، قابل اعتماد و قابل اعتماد در ارتفاع پایین را برای صنعت هواپیماهای بدون سرنشین فراهم کند. نرم افزار آنها توسط کارشناسان GIS، هوانوردی و سیاست توسعه داده شده است. AirMap با رهبران صنعت مانند DJI، Intel، senseFly و دیگران همکاری می کند و داده های آنها را در برنامه های پروازی که این شرکت ها ارائه می دهند به اشتراک می گذارد.

مشاغل را در AirMap اینجا جستجو کنید .

لوگوی بنتلی

بنتلی  خالق ContextCapture است که به کاربران اجازه می دهد مدل های سه بعدی بزرگ و چالش برانگیزی تولید کنند که شرایط پیچیده دنیای واقعی را شامل می شود، از جمله مقیاس هایی به بزرگی کل شهرها، از عکس های ساده یا ابرهای نقطه ای، تا به راحتی و به سرعت زمینه ای را برای طراحی فراهم کنند. تصمیمات ساخت و ساز و عملیات برای انواع پروژه های زیرساختی در سراسر جهان.

شغل در بنتلی را اینجا جستجو کنید .

لوگوی DJI

DJI یکی از برترین تولیدکنندگان پهپادهای مصرفی در جهان است. Phantom 4 Pro آنها  یک پهپاد مناسب برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پهپاد جدید است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط FAA، پهپادهای سری Mavic و Phantom از DJI از جمله پرمصرف‌ترین پهپادهایی هستند که در ایالات متحده برای کارهای تجاری خریداری می‌شوند.

مشاغل در DJI را اینجا جستجو کنید .

لوگوی DroneBase

DroneBase سرویسی  است که به شما امکان می دهد یا یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین را برای تکمیل یک پروژه استخدام کنید یا برای آنها خلبان آزاد باشید. آنها هر شغل و خلبان را بر اساس مکان، در دسترس بودن و تجهیزات مورد نیاز مطابقت می دهند.

مشاغل در DroneBase را اینجا جستجو کنید .

لوگوی DroneDeploy

DroneDeploy  نرم افزار قدرتمند پهپاد مبتنی بر ابر را ارائه می دهد که با هر پهپادی سازگار است. به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی را نقشه برداری و ایجاد کنید و داده ها را مستقیماً از دستگاه خود تجزیه و تحلیل و به اشتراک بگذارید.

مشاغل را در DroneDeploy در اینجا جستجو کنید .

لوگوی لیگ مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین

همانطور که مجله Vice آن را می‌گوید، لیگ مسابقه‌های بدون سرنشین  «می‌خواهد برای پهپادها همان چیزی باشد که WWE برای کشتی گرفتن است». لیگ مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین را در سراسر ایالات متحده و جهان سازماندهی و ترویج می کند . شبیه ساز مسابقه DRL را بررسی کنید  تا ببینید آیا ممکن است بتوانید این برش را انجام دهید و یکی از جدیدترین خلبانان آن باشید.

مشاغل در DRL را در اینجا جستجو کنید .

لوگوی اسپری

Esri  مسئول ساخت ArcGIS، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای نقشه برداری در جهان است. ArcGIS افراد را با نقشه ها، داده ها و برنامه ها از طریق سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) به هم متصل می کند. این یک پلت فرم موقعیت مکانی است که برای هر کسی، هر کجا و در هر زمان قابل دسترسی است. نرم افزار Esri در برنامه های مختلفی استفاده می شود، از شرکت های Fortune 500 گرفته تا دولت های ملی و محلی گرفته تا شرکت های خدمات عمومی و استارت آپ های فناوری.

کار در Esri را اینجا جستجو کنید .

لوگوی Flir

FLIR  شرکتی است که راه‌حل‌های سنجش نوآورانه را برای پهپادها از طریق سیستم‌های تصویربرداری حرارتی، سیستم‌های تصویربرداری نور مرئی، سیستم‌های مکان یاب، سیستم‌های اندازه‌گیری و تشخیص و سیستم‌های تشخیص حرارت پیشرفته وارد زندگی روزمره می‌کند. راه حل های تصویربرداری FLIR فقط به استفاده در هواپیماهای بدون سرنشین محدود نمی شود.

مشاغل را در FLIR در اینجا جستجو کنید .

لوگوی Flyability

Flyability ، Elios  را ایجاد  کرد، اولین ربات پرنده مقاوم در برابر برخورد جهان که می‌تواند پس از تماس پایدار بماند، برای پرواز در نزدیکی افراد ایمن باشد و به‌طور خاص برای متخصصان بازرسی صنعتی توسعه یافته است. سیستم مقاوم در برابر برخورد آنها برای اولین بار امکان دسترسی ایمن و آسان به مکان های دور از دسترس سیستم های پهپاد فعلی را فراهم می کند. در سال ۲۰۱۵ Flyability برنده جایزه هواپیماهای بدون سرنشین امارات متحده عربی برای جایزه خوب شد که با یک جایزه عظیم ۱ میلیون دلاری همراه بود.

شغل Flyability را در اینجا جستجو کنید .

لوگوی موسسه

Insitu  طیف وسیعی از خدمات هواپیماهای بدون سرنشین را اجرا می کند و سخت افزاری را به شکل پهپادهای تجاری متمرکز ارائه می دهد. نرم افزار استخراج اطلاعات از داده های خام جمع آوری شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین. و خدمات مرتبط با هواپیماهای بدون سرنشین برای کاربردهای تجاری، مانند نقشه برداری و شناسایی. پهپاد ScanEagle آنها برای تصویربرداری هوایی، با کاربردهای متنوعی مانند ارزیابی کشاورزی، بازرسی خط لوله نفت یا گاز و حفاظت نیرو طراحی شده است.

مشاغل را در Insitu در اینجا جستجو کنید .

لوگوی اینتل

اینتل از نظر نوآوری و ایجاد فناوری جدید برای پاسخگویی به نیازهای در حال توسعه در صنعت پیشرو است. در چند سال گذشته، آن‌ها با دیزنی همکاری کردند تا با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین Shooting Star، نمایش‌های نور هوایی بسازند که می‌تواند جایگزین نمایشگرهای آتش‌بازی شود. اینتل هم پهپادها را می‌سازد و هم سیستم‌هایی را که سایر شرکت‌ها برای ساخت پهپادهای خود مورد نیاز هستند.

مشاغل اینتل را در اینجا جستجو کنید .

لوگوی کسپری
کسپری  پهپادهایی را تولید می کند که به طور خاص برای تصویربرداری، مشاهده و تجزیه و تحلیل تصاویر هوایی و داده های نظرسنجی ساخته شده اند. مشتریان آنها شامل شرکت های مصالح ساختمانی، معدن، ساخت و ساز و نقشه برداری است.

برای شغل در Kespry اینجا جستجو کنید .

مشاغل هواپیماهای بدون سرنشین Aloft

Aloft (که قبلاً Kittyhawk نامیده می شد) یک فروشگاه برای پرواز، ورود به سیستم و هماهنگی عملیات پهپاد است. آنها تمرکز زیادی بر ارائه ارزش برای خلبانان خود دارند، که در قابلیت استفاده از پلت فرم آنها و این واقعیت که آنها اجازه ثبت نامحدود ساعت را می دهند آشکار می شود.

برای شغل در Aloft اینجا جستجو کنید .

لوگوی Matternet

Matternet  یک تولید کننده پهپاد است که وسایل نقلیه پرنده در کلاس جهانی و نرم افزارهای هوشمند می سازد. آنها Matternet One را توسعه دادند، اولین پهپاد هوشمند که منحصراً برای حمل و نقل ساخته شد. در سال ۲۰۱۶، Matternet با مرسدس بنز همکاری کرد تا “راه حل تحویل یکپارچه ای را ایجاد کند که نحوه دریافت کالاهای سبک وزن در صورت تقاضا را تغییر می دهد.”

مشاغل را در Matternet در اینجا جستجو کنید .

اندازه گیری لوگو

Measure  برای کمک به کسب و کارها ایجاد شد تا از ریسک عملیاتی و هزینه سرمایه مرتبط با اجرای عملیات پهپاد داخلی خود جلوگیری کنند. Measure راه حل های مقرون به صرفه نقشه برداری و تصویربرداری هوایی را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.

مشاغل را در Measure در اینجا جستجو کنید .

لوگوی طوطی

Parrot  برخی از بهترین پهپادهای موجود در بازار را می سازد. پهپاد Bebop آنها همیشه در لیست های سراسر وب مورد علاقه است، و نسخه ۲٫۰ حتی قوی تر از نسخه اصلی است، با عمر باتری ۲۵ دقیقه و موتورهای قدرتمند برای پرواز در ارتفاعات بیشتر.  Parrot همچنین محصولات مصرفی را برای گوشی های هوشمند و تبلت های غیر از پهپادها و پهپادهای مصرفی طراحی، توسعه و به بازار عرضه می کند.

شغل در Parrot را اینجا جستجو کنید .

لوگوی pix4d

Pix4D  پیشرو تجاری در نرم افزار فتوگرامتری است. نرم افزار Pix4D که در سال ۲۰۱۱ با سال ها تحقیق علمی تأسیس شد، از تصاویر گرفته شده با دست، هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیما استفاده می کند و نتایج قابل تنظیمی ایجاد می کند که طیف گسترده ای از برنامه ها و نرم افزارها را تکمیل می کند.

مشاغل در Pix4D را اینجا جستجو کنید .

لوگوی PrecisionHawk

ماموریت PrecisionHawk  این است که «سکوی فضای هوایی را بسازد که پاسخ‌های بهتر، سریع‌تر و در عین حال امکان پرواز ایمن و در ارتفاع کم را بدهد». آنها ابزار جمع آوری داده های کاربر پسند را برای جمع آوری و پردازش داده های با کیفیت بالا ارائه می دهند. PrecisionHawk همه چیز را از پردازش داده تا نقشه برداری سه بعدی زمین ارائه می دهد. PrecisionHawk’s PrecisionAnalytics را بررسی کنید ، مجموعه نرم افزاری که تصاویر پهپاد را به اطلاعات کاربردی تبدیل می کند.

مشاغل را در PrecisionHawk اینجا جستجو کنید .

SenseFly  یک شرکت متعلق به Parrot است که در سال ۲۰۰۹ توسط تیمی از محققان روباتیک تاسیس شد و پیشرو در صنعت نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین است. ابزارهای جمع آوری و پردازش داده های آنها توسط مشتریان در سراسر جهان در زمینه هایی مانند نقشه برداری، کشاورزی، GIS، بازرسی صنعتی، معدن، و کمک های بشردوستانه به کار گرفته می شود.

برای مشاغل در senseFly اینجا جستجو کنید .

نشان‌واره SL (بهبود Ag - BLUE)

SLANTRANGE حسگرهای دقیق، کالیبره شده و چندطیفی و مجموعه تحلیلی پیشرفته برای تصویربرداری مبتنی بر پهپاد در کشاورزی تولید می کند. رویکرد منحصربه‌فرد آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تنها با ۲۰ درصد همپوشانی پرواز کنند، تصاویر را در ۱۰ دقیقه پس از فرود بدون اتصال به شبکه پردازش کنند و مجموعه‌ای منحصربفرد از محصولات داده را تولید کنند که بسیار فراتر از NDVI هستند، مانند تعداد واقعی گیاهان، نقشه‌های علف‌های هرز، بسته شدن سایه‌بان. ، پتانسیل بازده و فیلترهای طیفی سفارشی با تشخیص هوشمند.

مشاغل در SLANTRANGE را در اینجا جستجو کنید .

skyward_horizontal_logo_black

SkyWard  یک پلت فرم مدیریت عملیات پرواز است که برای اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده است. پلت فرم آنها را می توان برای “سولوپرنورها” برای برنامه ریزی و ردیابی پروازها و همچنین برای تیم های بزرگ برای هماهنگی تلاش ها استفاده کرد.

برای شغل در Skyward اینجا جستجو کنید .

wingtra-jobs

Wingtra تولید کننده پهپاد VTOL پیشرو در جهان برای متخصصان صنعت نقشه برداری، بررسی و معدن است. پهپاد WingtraOne آنها مانند یک مولتیکوپتر بلند می شود و فرود می آید، اما به عنوان یک هواپیمای بال ثابت در هوا پرواز می کند. این فناوری خطر آسیب رساندن به هواپیما در هنگام فرود را از بین می برد، به پهپاد اجازه می دهد حسگرهای سنگین تر و در نتیجه بهتری حمل کند و همچنان امکان نقشه برداری از مناطق بزرگ را فراهم می کند. از زمان ورود به بازار در اوایل سال ۲۰۱۷، Wingtra با بیش از ۵۰ تا از بزرگترین فروشندگان تجهیزات شریک شده است و از آن زمان تاکنون پهپادهای نقشه برداری را در سراسر جهان می فروشد.

شغل Wingtra را در اینجا جستجو کنید .

لوگوی Yuneec

Yuneec  برای اولین بار شروع به نوآوری در صنعت هواپیما کرد قبل از اینکه اولین هواپیمای RC با بال ثابت و آماده برای پرواز را بسازد. در نهایت، آنها به کوادکوپترهای ویدیویی هوایی محبوب خود تبدیل شدند. آنها همچنین یک پهپاد را می فروشند که عمدتاً برای کار هواپیماهای بدون سرنشین تجاری به نام H520 ساخته شده است.

مشاغل در Yuneec را اینجا جستجو کنید .

لوگوی زیپ لاین

زیپ لاین یکی از بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌هایی است که از پهپادها برای ارائه تجهیزات و خدمات پزشکی به مناطق دورافتاده استفاده می‌کند. در سال ۲۰۱۷، آنها بیش از ۷۰۰۰ واحد خون را از طریق مشارکت با یونیسف و دولت رواندا به مردم ساکن در مناطق روستایی رواندا تحویل دادند.

مشاغل را در Zipline در اینجا جستجو کنید .

 

ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی ایرسا

مقالات دیگر را بخوانید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *