به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

فعالیت مستمر آکادمی پهپاد ایرسا، با شروع دوره های آموزشی ویژه تابستان

آکادمی ایرسا دوره های آموزشی تابستانی خود را با شروع دوره ی آموزشی هدایت(خلبانی) پهپاد ها آغاز نمود.

در این دوره آموزشی که با استقبال زیادی از جمله کارکنان عملیاتی آتش نشانی شهرداری شیراز صورت گرفت از ابتدای هفته جاری برگزار و تا هفته آینده ادامه خواخهد داشت.

امین ملک زاده مدیر آکادمی ایرسا در اینباره گفت: آکادمی ایرسا مطابق با نظام نامه آموزشی که مصوب سازمان هواپیمایی کشوری می باشد آموز های خود را منجمله: آموزش عمومی و یکپارچه خلبانی(هدایت)پهپاد که خود شامل آموزش های تئوری، قوانین و مقررات، شبیه ساز پرواز، آموزش های عملی و در نهایت آزمون بود را برگزار مینماید

وی افزود: دوره های آموزشی تجاری شامل: دوره آموزشی تکنیک های تصویربرداری هوایی، دوره سمپاشی مزارع با پهپاد، دوره نقشه برداری هوایی، دوره حمل بار با پهپاد مطابق با نظام نامه آموزشی نیز بزودی برگزار خواهد شد.

ملک زاده گفت: با تعامل خوبی که با ارگانها و نهادهای مختلف از جمله انجمن سینمای جوانان استان فارس ایجاد شده است بزودی گارگاه های تخصصی و تجاری بصورت ویژه برگزار خواهد شد.

مدیر آکادمی ایرسا بیان داشت؛ متقاضیان میتوانند برای ثبت نام در دوره های مذکور از طریق وب سایت آکادمی ایرسا (academyirsa.ir) میتوانند اقدام نمایند.

وی افزود؛ گواهینامه های مراکز آموزش پهپاد که در حال حاضر زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت میکنند کاملا قانونی و رسمی بوده و عزیزان میتوانند برای صحت مجاز بودن مراکز آموزش به سایت سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه نمایند.

مرکز آموزش پهپاد ایرسا(آکادمی ایرسا) با شمار IR.TA 103 مجوز فعالیت آموزشی خود را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ نموده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *