به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

خلبانان پهپاد چه مشاغلی می توانند انجام دهند؟ (قسمت اول)

صنعت هواپیماهای بدون سرنشین قطاری است که همچنان به حرکت خود ادامه می دهد و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نمی دهد. با صدها هزار خلبان حرفه ای پهپاد در ایالات متحده، این صنعت اکنون مانند همیشه پر رونق است و به طور پیوسته از نظر تنوع و حجم رشد می کند. رشد بازار کار، شغل خلبانی حرفه‌ای پهپاد را برای بسیاری از مردم به چشم‌اندازی نسبتاً جذاب تبدیل کرده است.

اگر به انجام این پرش علاقه دارید، ابتدا یک سوال وجود دارد که باید بپرسید: چه مشاغلی برای خلبانان حرفه ای پهپاد در دسترس است؟ در اینجا خلاصه ای سریع از محبوب ترین مشاغل هواپیماهای بدون سرنشین آورده شده است.

aerial-drone-photograhy-tips

۱٫ عکاس و فیلمساز هواپیماهای بدون سرنشین

بیایید همه مشاغل عکاسی هوایی و فیلمسازی را در یک مورد جمع کنیم، فقط به این دلیل که توصیف همه انواع مشاغل در این دسته به اندازه کافی طولانی است تا یک لیست جداگانه تهیه شود. عکاسی و فیلم سازی با پهپاد که یکی از جذاب ترین زمینه ها برای خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین است، بیشترین بازار و همچنین بیشترین تعداد خلبانانی را دارد که این خدمات را ارائه می دهند.

احتمالاً بیش از ده‌ها راه برای سودآوری عکاسی با هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد. می توانید عکس بگیرید و آنها را به صورت آنلاین بفروشید، پوشش رویدادها را ارائه دهید، خدمات خود را برای چاپ آگهی دهندگان ارائه دهید، یا برای نمایندگان املاک عکس های هوایی بگیرید. ورود به این زمینه آسان است، بیشتر به این دلیل که در حال حاضر عکاسان زیادی با مهارت های حرفه ای وجود دارند.

فیلمسازی با هواپیماهای بدون سرنشین یک زمینه سودآور مشابه است که برای کسانی که قبلاً تجربه فیلمسازی دارند عالی است. ویدیوهای هوایی گرفته شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین تقریباً به عنصر استاندارد فیلم مدرن تبدیل شده است. اگر می‌توانید با یک تهیه‌کننده فیلم ارتباط برقرار کنید، این شانس را دارید که با گرفتن چند دقیقه فیلم هوایی، صدها تا هزاران دلار درآمد کسب کنید.

اگر بتوانید از وقایع خبرساز عکس های هوایی بگیرید، این احتمال وجود دارد که چشم یک خبرگزاری یا یک تهیه کننده مستند را نیز جلب کند. حتی شرکت‌های خصوصی معمولاً از خدمات یک فیلم‌ساز هواپیمای بدون سرنشین برای فیلم‌برداری ویدیوهای شرکتی استفاده می‌کنند. همچنین شرکت های تبلیغاتی معمول و رویدادهای خصوصی نیز وجود دارند که به دنبال پوشش تصویری هوایی هستند.

بازار فیلم‌سازی با هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است آنقدر بزرگ نباشد، اما سازندگان فیلم‌های بدون سرنشین معمولاً می‌توانند نرخ‌های بالاتری نسبت به عکاسان پهپادی دریافت کنند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *