به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

جدیدترین طیف فیلترهای درجه یک PolarPro برای DJI Mavic 3 و Mavic 3 Cine

جدیدترین طیف فیلترهای درجه یک PolarPro برای DJI Mavic 3 و Mavic 3 Cine روانه بازار شد فرود آمده است!

بیایید ببینیم چه چیزی فیلترهای PolarPro را خاص می کند و چگونه می توانید از آنها برای کمک به دستیابی به دیدگاه خلاقانه خود استفاده کنید.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 LoungePolarPro چیست؟

PolarPro که با ماموریت کمک به حرفه ای های خلاق در ثبت کمال تأسیس شده است، انواع لوازم جانبی دوربین و پهپاد DJI با کیفیت بالا را تولید می کند که برای کمک به رساندن تصاویر شما به ارتفاعات جدید طراحی شده اند. طیف گسترده فیلترهای PolarPro برای پهپادها و دوربین های DJI به طور یکپارچه در جریان کار خلاقانه شما برای نتایج خیره کننده ادغام می شود.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

چرا PolarPro بخریم؟

فیلترهای PolarPro تنها با استفاده از بالاترین کیفیت شیشه CinemaSeries که شفاف و بادوام است، طراحی شده اند. شیشه CinemaSeries که در آلمان تولید شده است، برای اطمینان از عملکرد بهینه با پهپاد شما تست شده است.

AirFrame 4.0

فیلترهای سری Mavic 3 PolarPro دارای آخرین نوآوری قاب فیلتر خود هستند – AirFrame 4.0. معماری جدید AirFrame 4.0 که به گونه‌ای طراحی شده است که محکم و بادوام بدون اضافه کردن وزن اضافی باشد، فیلترهایی را تولید می‌کند که در حالی که وزنشان تنها گرم است، قوی هستند.

مورد اعتماد حرفه ای ها

PolarPro با تجربه ایجاد لوازم جانبی پیشرو در صنعت برای فیلمسازان حرفه ای، تولیدکنندگان محتوا و موارد دیگر، استاندارد طلایی فیلترهای هواپیماهای بدون سرنشین را تعیین می کند. فیلترهای PolarPro توسط متخصصان خلاق و علاقمندان به طور یکسان مورد اعتماد هستند و به شما کمک می کنند تا با Mavic 3 خود به برتری خلاقانه برسید.

PolarPro Vivid Collection for Mavic 3 | D1 Store

PolarPro Vivid Collection for Mavic 3

ND/PL8, 16, 32

CinemaSeries Glass

مجموعه Vivid که بخشی از سری امضای PolarPro است، دارای سه فیلتر ND/PL با کیفیت بالا است که سرعت شاتر را کاهش می دهد و به طور همزمان تابش خیره کننده را از بین می برد. آنها به ویژه در روزهای آفتابی و هنگام فیلمبرداری در ظهر مفید هستند و به شما کمک می کنند عکسی عالی بگیرید و در عین حال از نوردهی بیش از حد اجتناب کنید.

PolarPro CPL Filter for Mavic 3 | D1 Store

PolarPro CPL Filter for Mavic 3
فیلتر CPL Polarpro برای Mavic 3 که بخش مهمی از هر کیت فیلم‌سازی هوایی است، طراحی شده است تا به شما کمک کند کنتراست و اشباع رنگی غنی را هنگام عکس‌برداری ثبت کنید، و در نتیجه تصاویری که اغلب آماده اشتراک‌گذاری بدون ویرایش هستند، می‌شود!

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *