به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

نحوه به روز رسانی سیستم عامل پهپاد DJI Mavic Mini/Mini 2/SE

اطمینان از به روز بودن سیستم عامل پهپاد DJI شما یک راه آسان و موثر برای اطمینان از اینکه پهپاد شما از آخرین پشتیبانی و ویژگی های نرم افزاری برخوردار است و ایمن و کارآمد پرواز می کند، است. راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید تا به راحتی سفت‌افزار پهپاد و کنترل از راه دور DJI Mini Series خود را به‌روزرسانی کنید.

چرا باید سیستم عامل پهپاد خود را به روز کنم؟

یکی از اجزای اصلی سیستم عامل هر دستگاه دیجیتال، سفت‌افزار برای اطمینان از اینکه پهپاد DJI شما ایمن و موثر عمل می‌کند استفاده می‌شود. سیستم عامل پهپاد به طور منظم توسط DJI به روز می شود تا از پشتیبانی و بهبود مداوم محصول، پشتیبانی از ویژگی های جدید و استانداردهای ایمنی به روز اطمینان حاصل شود.

به‌روزرسانی‌های میان‌افزار گاهی شامل ویژگی‌های جدید خلبانی و دوربین می‌شوند و اغلب شامل پروتکل‌ها و ویژگی‌های ایمنی به‌روز شده برای اطمینان از پروازهای ایمن‌تر از جمله تنظیمات حسگر و به‌روزرسانی‌های عملکرد اجتناب از موانع می‌شوند. برای مثال، از زمان عرضه، DJI به‌روزرسانی‌های سفت‌افزاری را برای Mini 2 منتشر کرده است تا عملکرد باتری را بهبود بخشد و از Smart Controller پشتیبانی کند، که پرواز با Mini 2 را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

با اطمینان از اینکه DJI Mavic Mini، Mini 2 یا Mini SE شما دارای سیستم عامل به‌روز است، می‌توانید با اطمینان و آخرین ویژگی‌های عملیاتی پرواز کنید.

اگر می خواهید برای اولین بار با یک پهپاد جدید پرواز کنید، به روز رسانی سیستم عامل بسیار مهم است. با به‌روزرسانی قبل از پرواز، می‌توانید مطمئن شوید که پهپاد شما با آخرین پروتکل‌های ایمنی کار می‌کند و به همه ویژگی‌های پس از انتشار دسترسی دارید.

سیستم عامل چگونه آپدیت می شود؟

با پیروی از این راهنما که به‌روزرسانی‌های میان‌افزار پهپاد و کنترل از راه دور را پوشش می‌دهد، می‌توان به‌راحتی سیستم عامل پهپاد سری DJI Mini را به‌روزرسانی کرد.

مراحل به‌روزرسانی پهپاد (روش پرواز DJI)

این روش به سادگی به هواپیمای بدون سرنشین، کنترل از راه دور و گوشی هوشمند شما نیاز دارد و حتی می تواند قبل از بلند شدن در میدان انجام شود.

۱٫ باتری خود را شارژ کنید

قبل از شروع فرآیند به‌روزرسانی میان‌افزار، مطمئن شوید که باتری هوشمند پرواز شما بالای ۵۰ درصد است. اگر دو تا از چهار چراغ نشانگر LED روشن هستند، شما آماده حرکت هستید.

۲٫ راه اندازی استاندارد

پهپاد و کنترل از راه دور خود را مانند حالت عادی روشن کنید و گوشی هوشمند خود را از طریق کابل مناسب به کنترلر متصل کنید. پس از اتصال، برنامه DJI Fly را راه اندازی کنید. مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما به یک شبکه امن برای دانلود سیستم عامل متصل است.

۳٫ درخواست به روز رسانی سیستم عامل

پس از راه اندازی، DJI Fly به طور خودکار به روزرسانی های سیستم عامل جدید را جستجو می کند. اگر یک به روز رسانی سیستم عامل جدید در دسترس باشد، یک اعلان ظاهر می شود. کافی است روی گزینه update ضربه بزنید و فرآیند به روز رسانی سیستم عامل شروع می شود. تا زمانی که به روز رسانی در حال انجام است، DJI Fly را خاموش یا خارج نکنید.

۴٫ راه اندازی مجدد پهپاد

حرکات گیمبال پهپاد در طول نصب به روز رسانی طبیعی است و نباید باعث نگرانی شود. هنگامی که به روز رسانی سیستم عامل نصب شد، پهپاد به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. پس از راه اندازی مجدد پهپاد آماده پرواز است.

مراحل به‌روزرسانی Drone (روش دستیار DJI 2)

 

این روش برای اجرا به رایانه نیاز دارد، اما ارزش انجام آن را برای بررسی عملکرد دستیار DJI 2 دارد.

۱٫ باتری خود را شارژ کنید

قبل از شروع فرآیند به‌روزرسانی میان‌افزار، مطمئن شوید که باتری هوشمند پرواز شما بالای ۵۰ درصد است. اگر دو تا از چهار چراغ نشانگر LED روشن هستند، شما آماده حرکت هستید.

۲٫ Drone را به کامپیوتر متصل کنید

پهپاد خود را با استفاده از کابل ارائه شده مناسب به رایانه متصل به اینترنت متصل کنید. DJI Mavic Mini به کابل Micro-USB به کابل USB-A نیاز دارد. DJI Mini 2 و Mini SE به کابل USB-C به USC-A نیاز دارند.

۳٫ دستیار DJI 2 را راه اندازی کنید

پس از اتصال، DJI Assistant 2 را راه اندازی کنید، نرم افزار پشتیبانی آسان DJI برای به روز رسانی سیستم عامل، گزارش پرواز و موارد دیگر. اگر DJI Assistant 2 ندارید، می توانید آن را به صورت رایگان با استفاده از لینک های زیر دانلود کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که نسخه دیگری از DJI Assistant 2 برای هر پهپاد مورد نیاز است. مطمئن شوید که نسخه صحیح را دارید در غیر این صورت DJI Assistant 2 نمی تواند اتصال پهپاد را ثبت کند.

DJI Assistant 2 برای Mavic Mini را می توانید از اینجا دانلود کنید.

DJI Assistant 2 برای Mini 2 و Mini SE را می توانید از اینجا دانلود کنید.

۴٫ Device را انتخاب کنید

پس از راه اندازی، پهپاد متصل شما در منوی دستگاه DJI Assistant 2 ظاهر می شود. آن را انتخاب کنید. اگر پهپاد شما ظاهر نشد، اتصال کابل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ایمن است. اگر چنین است، بررسی کنید که از نسخه صحیح DJI Assistant 2 برای پهپاد خود استفاده می کنید.

 

۵٫ Firmware را به روز کنید

پس از انتخاب پهپاد، صفحه تاریخچه سیستم عامل نمایش داده می شود. آخرین سیستم عامل موجود در بالای لیست ارائه خواهد شد. روی update کلیک کنید تا فرآیند به روز رسانی سیستم عامل شروع شود.

۶٫ راه اندازی مجدد پهپاد

حرکات گیمبال پهپاد در طول نصب به روز رسانی طبیعی است و نباید باعث نگرانی شود. هنگامی که به روز رسانی سیستم عامل نصب شد، پهپاد به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. پس از راه اندازی مجدد پهپاد آماده پرواز است.

مراحل به روز رسانی کنترل از راه دور

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که سیستم عامل کنترل از راه دور خود را به روز کنید و بهتر است همزمان با به روز رسانی سیستم عامل پهپاد انجام شود.

 

۱٫ کنترل از راه دور را به کامپیوتر وصل کنید

کنترل از راه دور پهپاد خود را با کابل USB همراه با پهپاد خود به لپ تاپ یا دسکتاپ خود متصل کنید.

۲٫ دستیار DJI 2 را راه اندازی کنید

هنگامی که کنترل از راه دور متصل شد، برنامه DJI Assistant 2 را اجرا کنید.

۳٫ Device را انتخاب کنید

هنگامی که DJI Assistant 2 راه اندازی می شود، کنترلر متصل را شناسایی می کند. کنترلر را از منو انتخاب کنید. اگر کنترل از راه دور شما ظاهر نشد، اتصال کابل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ایمن است. اگر چنین است، بررسی کنید که از نسخه صحیح DJI Assistant 2 برای کنترل از راه دور خود استفاده می کنید.

۴٫ سیستم عامل را به روز کنید

پس از انتخاب کنترلر، صفحه تاریخچه سیستم عامل نمایش داده می شود. آپدیت را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید تا دانلود و نصب سیستم عامل شروع شود. هنگامی که به روز رسانی سیستم عامل کنترلر تکمیل شد، به شما اطلاع داده می شود.

بعدش چی؟
پس از به روز رسانی سیستم عامل پهپاد خود، آماده پرواز هستید! حتماً به طور مرتب پهپاد خود را بررسی کنید تا تأیید کنید که سیستم عامل شما به روز است. اگر قصد دارید در مکانی با اینترنت ضعیف پرواز کنید، مطمئن شوید که با راه اندازی برنامه DJI Fly یا اتصال پهپاد خود به رایانه و بررسی از طریق DJI Assistant 2، به روز بودن سیستم عامل خود را بررسی کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *