به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

نحوه به روز رسانی سیستم عامل پهپاد DJI Mavic 3

به روز رسانی سیستم عامل پهپاد یک گام مهم برای کمک به شما در حفظ امنیت و سلامت در حین ایجاد محتوا با پهپاد DJI است. DJI مرتباً به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار را برای کل خط تولید خود منتشر می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هر هواپیمای بدون سرنشین با طیف کاملی از ویژگی‌های خلاقانه، عملکرد بهینه و مطابق با تمام الزامات ایمنی هواپیماهای بدون سرنشین دارد.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

چگونه پهپاد خود را به روز کنم؟

روش پرواز DJI

۱٫ باتری خود را شارژ کنید
قبل از شروع فرآیند به‌روزرسانی میان‌افزار، مهم است که باتری هوشمند پرواز Mavic 3 شما شارژ شده و آماده کار باشد. قبل از شروع بررسی کنید که حداقل ۲ میله یا ۵۰٪ عمر باتری داشته باشد.

۲٫ راه اندازی استاندارد
در مرحله بعد، به سادگی با روشن کردن پهپاد و کنترل از راه دور، پهپاد خود را طبق معمول راه اندازی کنید. تلفن هوشمند خود را به کنترل از راه دور متصل کنید و مطمئن شوید که تلفن هوشمند شما از اتصال Wi-Fi پایدار برخوردار است. پهپاد و کنترلر خود را مانند حالت عادی جفت کنید.

۳٫ درخواست به روز رسانی سیستم عامل
پس از اتصال پهپاد و کنترل از راه دور، برنامه DJI Fly یک هشدار به‌روزرسانی میان‌افزار را نمایش می‌دهد. به سادگی فرمان را دنبال کنید و به برنامه اجازه دهید سیستم عامل جدید را دانلود و نصب کند. به روز رسانی معمولا ۱۰ دقیقه طول می کشد، اما ممکن است بسته به اندازه فایل تغییر کند.

۴٫ راه اندازی مجدد پهپاد
هنگامی که به روز رسانی سیستم عامل نصب شد، پهپاد به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. پس از راه اندازی مجدد پهپاد، آماده پرواز است، اما مطمئن شوید که کنترل از راه دور را قبل از بلند شدن نیز به روز کنید.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

دستیار DJI 2

۱٫ باتری خود را شارژ کنید
همانند روش DJI Fly، مهم است که باتری هوشمند پرواز شما شارژ شده و آماده استفاده باشد. قبل از شروع، مطمئن شوید که عمر باتری ۵۰٪ را دارید.

۲٫ Drone را به کامپیوتر متصل کنید
پهپاد خود را از طریق درگاه USB-C به لپ تاپ یا دسکتاپ متصل کنید. برای این مرحله از کابل USB-C به USB A همراه پهپاد خود استفاده کنید.

۳٫ دستیار DJI 2 را راه اندازی کنید
هنگامی که پهپاد شما متصل شد، برنامه DJI Assistant 2 را راه اندازی کنید. برنامه DJI Assistant 2 به شما امکان می دهد به گزارش های پرواز هواپیماهای بدون سرنشین خود، کالیبراسیون های کامل و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. اگر برنامه DJI Assistant 2 را ندارید، می توانید آن را از وب سایت DJI دانلود کنید.

DJI Mavic 3 به دستیار DJI 2 (پهپادهای سری مصرف کننده) نیاز دارد. آن را از اینجا دانلود کنید.

۴٫ Device را انتخاب کنید
هنگامی که DJI Assistant 2 راه اندازی شد، پهپاد متصل را شناسایی می کند. پهپاد خود را از منو انتخاب کنید. اگر پهپاد شما شناسایی نشد، دوباره بررسی کنید که از نسخه صحیح DJI Assistant 2 استفاده می کنید و اتصال کابلی شما ایمن است.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

۵٫ Firmware را به روز کنید
پس از انتخاب پهپاد، صفحه تاریخچه سیستم عامل نمایش داده می شود. آپدیت را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید تا دانلود و نصب سیستم عامل شروع شود.

۶٫ راه اندازی مجدد پهپاد
هنگامی که به روز رسانی سیستم عامل نصب شد، پهپاد به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. پس از راه اندازی مجدد پهپاد آماده پرواز است.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

به روز رسانی کنترل از راه دور

۱٫ کنترل از راه دور را به کامپیوتر وصل کنید
کنترل از راه دور پهپاد خود را با کابل USB-C به USB A که همراه پهپاد شما ارائه می شود به لپ تاپ یا دسکتاپ خود وصل کنید.

۲٫ دستیار DJI 2 را راه اندازی کنید
پس از اتصال کنترلر، نسخه مناسب برنامه DJI Assistant 2 را در رایانه خود راه اندازی کنید.

How to Update DJI Mavic 3 Drone Firmware | D1 Lounge

۳٫ Device را انتخاب کنید
هنگامی که DJI Assistant 2 راه اندازی می شود، کنترلر متصل را شناسایی می کند. کنترلر را از منو انتخاب کنید.

۴٫ سیستم عامل را به روز کنید
پس از انتخاب کنترلر، صفحه تاریخچه سیستم عامل نمایش داده می شود. آپدیت را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید تا دانلود و نصب سیستم عامل شروع شود. هنگامی که به روز رسانی سیستم عامل کنترلر تکمیل شد، به شما اطلاع داده می شود.

 

بعدش چی؟
پس از به روز رسانی سیستم عامل پهپاد خود، آماده پرواز هستید! حتماً به طور مرتب پهپاد خود را بررسی کنید تا تأیید کنید که سیستم عامل شما به روز است. اگر قصد دارید در مکانی با اینترنت ضعیف پرواز کنید، مطمئن شوید که با راه اندازی برنامه DJI Fly یا اتصال پهپاد خود به رایانه و بررسی از طریق DJI Assistant 2، به روز بودن سیستم عامل خود را بررسی کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *