به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۹-پهپار در ارتباطات راه دور

خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین همچنین با انجام بررسی‌ها و بازرسی‌های برج در کسری از زمان لازم برای فرستادن افراد به بالای برج، نحوه انجام بازرسی‌ها را در صنعت مخابرات تغییر می‌دهند و این فرآیند را برای افراد درگیر ارزان‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

drone-jobs-telecommunication

چندی پیش AT&T استفاده از پهپادها را برای بازرسی برج های سلولی آغاز کرد و شرکت مخابراتی Verizon آنقدر پتانسیل را در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین می بیند که آنها شرکت هواپیماهای بدون سرنشین Skyward را در سال ۲۰۱۷ خریداری کردند.

دانستن اینکه هنگام انجام این بازرسی ها و بررسی های برج به دنبال چه چیزی باشید، کلید این نوع کار است.

به طور کلی، هنگام انجام این نوع بازرسی ها، خلبانان پهپاد قبل از صعود به دنبال خطرات محیطی یا سایر خطرات (زنبور، پرندگان، آسیب های ساختاری و غیره) هستند. شناسایی مناطق آسیب دیده؛ یا بررسی یکپارچگی سازه قبل از بالا رفتن پرسنل از برج برای یافتن اینکه آیا بالا رفتن اصلاً ایمن است یا خیر.

مانند بازرسی خطوط برق، دکل‌های مخابراتی معمولاً نوعی تداخل مغناطیسی از خود ساطع می‌کنند که در صورت نزدیک‌تر شدن (یعنی نزدیک‌تر از ۱۰۰ فوت) می‌تواند پهپاد شما را پایین بیاورد. برای انجام کار به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در بخش مخابرات، مهم است که خلبانی ماهر باشید و بتوانید از راه دور عکس های بسیار دقیقی بگیرید.

بهترین پهپادها و نرم افزارهای پیشنهادی برای کار در مخابرات

هواپیماهای بدون سرنشین
به دلیل شباهت های بین بازرسی انرژی و بازرسی مخابرات، توصیه های ما در اینجا یکسان است. DJI’s Phantom 4 Pro V2.0 گزینه خوبی است، زیرا از محافظت فرومغناطیسی خوبی برخوردار است و DJI’s Matrice 300 نیز گزینه خوبی با قیمت بالاتر است. همچنین، شایان ذکر است که دوربین ZenMuse Z30 DJI فقط برای بازرسی برج‌های سلولی ساخته شده است (اگرچه همانطور که در بالا ذکر کردیم برای سایر سناریوهای بازرسی عالی است) – ZenMuse Z30 با تمام پهپادهای سری Matrice DJI سازگار است.

اگر می‌خواهید به گزینه‌های پیشنهادی ما بیشتر نگاه کنید، راهنمای ما در مورد برترین پهپادهای حرفه‌ای را بررسی کنید.

نرم افزار
همانطور که در مورد بازرسی انرژی، زمانی که نوبت به نرم افزار برای بازرسی های مخابراتی می شود، Pix4D، Agisoft و DroneDeploy را بررسی خواهیم کرد، که همگی گزینه های محکمی برای پردازش و نقشه برداری داده های جمع آوری شده در طول بازرسی هستند.

چقدر می توانم به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در صنعت مخابرات درآمد داشته باشم؟
بر اساس تحقیقات و گفتگوهایی که با خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین مختلف داشته ایم، بسیاری از خلبانان با انجام بازرسی برج ها برای شرکت های مخابراتی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار در ساعت درآمد دارند.

یکی از داده های مرتبط این است که یک صعود از برج برای اهداف بازرسی می تواند بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد، بسته به دامنه بازرسی. این ممکن است یک نقطه داده مفید برای آگاهی از خدمات بازرسی قیمت‌گذاری برای شرکت‌های برج باشد – یعنی خوب است بدانید که بازرسی هواپیمای بدون سرنشین شما می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی در مشتری بالقوه شما شود، در حالی که هنوز مقدار زیادی پول برای شما به ارمغان می‌آورد. هم.

انواع مأموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کارهای مخابراتی پرواز می کنند

  • بازرسی برج سلولی – به دنبال تجهیزات معیوب، آسیب به خود برج، یا حیات وحش ساکن در برج (یعنی خطری برای خود یا اعضای تعمیر و نگهداری که از برج بالا می روند).
  • بازرسی برج های رادیویی – برای اهداف مشابه.
  • بازرسی دکل های انتقال – برای اهداف مشابه.
  • بازرسی برج های مخابراتی تک قطبی – برای اهداف مشابه.
  • انواع دیگر برج ها – برای اهداف مشابه.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *