به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۱۱-پهپادها در آموزش

در سراسر ایالات متحده، هواپیماهای بدون سرنشین در کلاس های درس، از ابتدایی، راهنمایی، تا دبیرستان، و همچنین در کالج های اجتماعی و چهار ساله استفاده می شوند.

drone-jobs-education

کار با هواپیماهای بدون سرنشین در آموزش می‌تواند به این معنا باشد که شما معلمی هستید که از پهپادها در فعالیت‌های کلاس درس استفاده می‌کند تا به دانش‌آموزان در مورد موضوعات STEM هیجان‌زده شوند، یا می‌تواند به این معنی باشد که به مردم یاد می‌دهید چگونه پرواز کنند و کارهای دیگر مرتبط با پهپاد را انجام دهند.

همچنین می‌تواند به این معنی باشد که شما یک باشگاه هواپیماهای بدون سرنشین در مدرسه خود راه‌اندازی می‌کنید تا به بچه‌ها در مورد علم پشت هواپیماهای بدون سرنشین و پرواز هیجان زده شوید.

اگر علاقه مند به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در آموزش هستید، یکی از مواردی که باید به آن فکر کنید این است که آیا نیاز به دریافت گواهی خلبانی از راه دور از FAA دارید، که برای تمام عملیات هواپیماهای بدون سرنشین تجاری در ایالات متحده لازم است یا خیر.

وقتی نوبت به کالج‌هایی می‌شود که برنامه‌های پهپاد دارند، چند دانشگاه بزرگ در آنجا وجود دارد، و تعداد بیشتری هم همیشه در حال افزایش هستند. در اینجا برخی از برترین برنامه های پهپاد دانشگاهی که در مورد آنها می دانیم آورده شده است:

  • دانشگاه ایالتی تنسی میانه
  • دانشگاه هوانوردی Embry-Riddle
  • پلی تکنیک ایالت کانزاس
  • دانشگاه داکوتای شمالی

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که ما در اینجا در UAV Coach برای دانش آموزان دبیرستانی که علاقه مند به دریافت گواهینامه FAA برای پرواز تجاری پهپادها هستند و همچنین دانش آموزان دبیرستانی علاقه مند به دریافت گواهی FAA برای پرواز تجاری پهپادها برای دانش آموزانی که به دنبال بودجه دانشگاه هستند، بورسیه تحصیلی ارائه می دهیم.

بهترین پهپادها و برنامه های پیشنهادی / منابع برنامه درسی برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در آموزش

هواپیماهای بدون سرنشین
این کار سختی است زیرا راه های زیادی برای استفاده از پهپادها در آموزش وجود دارد. اگر به دنبال هواپیماهای بدون سرنشین برای خرید برای یک باشگاه یا سازمان دیگری برای کمک به دانش‌آموزان در یادگیری نحوه پرواز هستید، توصیه می‌کنیم به دنبال هواپیماهای بدون سرنشین ارزان قیمت باشید—راهنمای ما را برای بهترین پهپادهای ارزان موجود در بازار بررسی کنید.

اگر می‌خواهید دانش‌آموزانتان یک پهپاد دوربین‌دار خوب داشته باشند که بتوانند از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلم‌برداری هوایی استفاده کنند، DJI Phantom 4 Pro V2,0 یک گزینه محکم و نسبتاً ارزان است، مانند DJI Mavic 3 و Mavic Air 2.

نرم افزار / منابع برنامه درسی
اگر به دنبال برنامه‌ها و مواد درسی هستید که برای کمک به آموزش با هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده‌اند، DroneBlocks مکانی عالی برای شروع است. ما همچنین توصیه می کنیم برای برنامه های درس STEM عالی، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر مواد مرتبط که می توانید در کلاس درس خود از آنها استفاده کنید، PCS Edventures شریک ما را بررسی کنید.

اگر به دنبال موادی برای کمک به دانش‌آموزان در یادگیری پرواز هستید، این شبیه‌سازهای برتر پهپاد را بررسی کنید.

به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در آموزش چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟
باز هم، تعیین این موضوع دشوار است زیرا سناریوهای زیادی وجود دارد که ممکن است از پهپاد در آموزش استفاده کنید.

اگر در یک مدرسه راهنمایی کار می کنید، بسته به مدت زمانی که در آنجا بوده اید و کجا زندگی می کنید، ممکن است حدود ۴۰۰۰۰ دلار در سال درآمد داشته باشید. اگر شما یک استاد کالج در یک موسسه نخبه هستید، ممکن است دو برابر شود. و اگر برای کمک به هدایت یک باشگاه هواپیماهای بدون سرنشین در دبیرستان محلی داوطلب می شوید، البته هیچ پولی به شما پرداخت نمی شود.

به عنوان یک نقطه شروع، توصیه می کنیم در زمینه تحصیلی که می خواهید در آن کار کنید (به عنوان مثال، سطح پایه و موضوع) تحقیق کنید و سپس از نظر میانگین داده های حقوق سالانه چه چیزی وجود دارد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *