به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

بهترین پهپادهای ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ (قسمت اول)

اگر در کنترل هواپیماهای بدون سرنشین تازه کار هستید یا به دنبال یک اسباب بازی عالی برای فرزندتان هستید، بهترین پهپادهای ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار مکان خوبی برای شروع است. این پهپادهای مقرون به صرفه – برای بزرگسالان به همان اندازه که برای بچه‌ها هستند سرگرم کننده هستند – یک راه عالی برای یادگیری اصول اولیه قبل از استفاده از یک مدل پیچیده‌تر و گران‌تر است.

پهپادهای ارزان به سرعت راه درازی را پیموده اند. اکنون کنترل آن‌ها بسیار آسان‌تر است، و تعداد خوبی از آنها حتی دوربین دارند، بنابراین می‌توانید اکسپلویت‌های خود را ضبط کنید. بسیاری از مدل ها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد.

ما ده ها پهپاد زیر ۱۰۰ دلار را آزمایش و پرواز کردیم و آنها را بر اساس طراحی، سهولت استفاده، ویژگی ها و سرگرمی کلی ارزیابی کردیم. حتی بهتر: همه کوچک و سبک هستند، بنابراین نیازی به ثبت آنها در FAA ندارید.

بهترین پهپادهای ارزان قیمت کدامند؟

پس از پرواز ده ها مدل، بهترین پهپاد ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار Ryze Tech Tello است. طراحی شده توسط DJI – که برخی از بهترین پهپادها را به طور کلی می سازد – Tello به خوبی پرواز می کند و دارای یک دوربین ۷۲۰p با لرزشگیر الکترونیکی است که می تواند ویدیوهای بسیار خوبی را نسبت به قیمت ضبط کند. Tello همچنین می‌تواند با استفاده از Scratch برنامه‌ریزی شود، بنابراین ابزار یادگیری خوبی برای بچه‌هایی است که می‌خواهند کدنویسی کنند و همچنین می‌خواهند هواپیماهای بدون سرنشین را به پرواز درآورند.

Tello دارای چند حالت پرواز دوربین مانند Circle، ۳۶۰، و Up and Away است که می تواند به طور خودکار فیلمبرداری کند، زیرا پهپاد با یک الگوی خاص پرواز می کند. علاوه بر این، می توان آن را برای انجام چرخش برنامه ریزی کرد و اگر به آرامی آن را در هوا پرتاب کنید، می تواند به طور خودکار از دست شما خارج شود.

در حالی که Ryze تبلیغ می کند که Tello دارای ۱۳ دقیقه زمان پرواز است، ما توانستیم در طول آزمایشات خود حدود نیمی از آن را بدست آوریم، بنابراین توصیه می کنیم چند باتری یدکی بخریم.

اگر به دنبال چیز پیشرفته‌تری هستید، مطمئن شوید که بهترین صفحه هواپیماهای بدون سرنشین ما را بررسی کنید.

بهترین پهپادهای ارزانی که می توانید امروز بخرید

Ryze Tech Tello نه تنها یک پهپاد سرگرم‌کننده برای پرواز است، بلکه برای کمک به بچه‌ها در یادگیری برنامه‌نویسی با انداختن بلوک‌های کد به سبک LEGO در یک برنامه، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Scratch طراحی شده است. با این حال، مقداری منحنی یادگیری وجود دارد، بنابراین کودکان ممکن است به راهنمایی در مورد نحوه برنامه ریزی Tello نیاز داشته باشند.

Tello که توسط DJI طراحی شده است، یک پهپاد سبک اما مستحکم است که دارای یک دوربین تثبیت شده الکترونیکی است که می‌تواند ویدیو را با سرعت ۷۲۰p/30 فریم بر ثانیه ضبط کند و عکس‌های ۵ مگاپیکسلی بگیرد. Ryze تبلیغ می کند که Tello می تواند تا ۱۳ دقیقه با یک بار شارژ پرواز کند، اما ما متوجه شدیم که زمان پرواز آن تقریباً نصف این مدت است. در هر صورت، ارزش سرمایه گذاری روی چند باتری یدکی را دارد. Tello همچنین دارای یک کنترل از راه دور فیزیکی نیست، بنابراین باید از گوشی هوشمند خود (اندروید و iOS) استفاده کنید، مگر اینکه بخواهید ۵۰ دلار اضافی برای کنترلر خرج کنید.

Tello در چند رنگ مختلف موجود است. حتی یک مدل با مارک مرد آهنی برای متعصبان مارول وجود دارد.

 

 

Holy Stone HS110D لیست ما را از بهترین پهپادهای ارزان ارائه می کند، زیرا یکی از معدود پهپادهای با این قیمت است که دارای دوربین ۱۰۸۰p است. در حالی که در سطح یک پهپاد DJI نیست، اما کیفیت ویدیویی بهتری نسبت به سایر پهپادهای موجود در این صفحه ارائه می‌کند، که آن را شروع خوبی برای فیلم‌برداران مشتاق می‌کند.

مانند بسیاری از پهپادهای ارزان قیمت دیگر در این لیست، زمان پرواز حدود هشت دقیقه است که برای پهپادهایی با این قیمت مناسب است. ما همچنین دوست داریم که این شرکت دارای دو باتری باشد، بنابراین زمان از کار افتادن شما خیلی عالی نیست. و پرواز این پهپاد نیز بسیار آسان است.

 

Force1 U818A یکی از بزرگ‌ترین پهپادهای ارزان‌قیمت است، اما بیشتر این اندازه به خاطر محافظ‌های تیغه روتور داخلی است. این یک چیز خوب برای پروازهای تازه کار است: محافظ تیغه های دایره ای تیغه ها را از آسیب دیدن با چوب، انگشتان و موارد دیگر محافظت می کند. بدنه پلاستیکی سبک وزن آن شل و ول است و به نظر می رسد در یک برخورد با سرعت متوسط ​​به راحتی می شکند.

تبلیغات

دوربین در زیر مرکز پهپاد آویزان است و می توان آن را به صورت دستی زاویه داد تا از مستقیم به جلو تا حدود ۳۰ درجه به پایین اشاره کند. دوربین آن می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۷۲۰p ضبط کند که روی کارت microSD که در پشت بدنه دوربین قرار می‌گیرد، ذخیره می‌شود. برنامه همراه (در دسترس برای iOS و Android) می تواند پهپاد را کنترل کند و پیش نمایش ویدیویی با وضوح ۴۸۰P را نشان می دهد. این می تواند به ۷۲۰p تغییر کند، اما زمانی که پهپاد بیش از ۲۰ تا ۲۵ فوت فاصله داشته باشد، کمی مشکل پیدا می کند.

U818A به خوبی پرواز می‌کند، هنگامی که میله‌های کنترل را روی کنترل از راه دور کوچک رها می‌کنید، معلق می‌شود، اما وقتی به اطراف مانور می‌دهید به سرعت می‌چرخد و حرکت می‌کند. اگرچه سرعت خاصی ندارد. شما از باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی آن حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه زمان پرواز دریافت می کنید و دو عدد در آن گنجانده شده است. این ترکیبی از مانورپذیری، پایداری و عمر باتری آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که بیشتر به فیلم‌برداری علاقه‌مند هستند تا ورزش‌های هوازی.

به دنبال یک پهپاد ارزان قیمت برای یادگیری اصول اولیه هستید؟ Tomzon A31 بهترین پهپاد برای این کار است که مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌ها را برای پروازهایی که بدون صرف بیش از ۵۰ دلار می‌خواهند، ارائه می‌دهد. A31 بدون حاشیه فاقد دوربین است، اما سریع و قابل مانور است. و دارای چند چراغ LED در پایه هر پروانه است که پرواز در روز یا شب را سرگرم کننده می کند.

ما همچنین از محافظ تیغه های محکم آن خوشمان آمد که در صورت برخورد با چیزی به یک تکه بودن آن کمک می کند. با این حال، عمر باتری کوتاهی در حدود ۷-۸ دقیقه دارد، اما با یک باتری یدکی همراه است، بنابراین می توانید سرگرمی را برای مدت طولانی تری ادامه دهید.

 

The Force با هواپیمای بدون سرنشین با موضوع جنگ ستارگان است که در ابتدا نزدیک به ۲۰۰ دلار قیمت داشت، اما اکنون می‌توان آن را با کمتر از ۵۰ دلار خریداری کرد. کنترل‌کننده‌ای که همراه با Propel TIE X1 Advanced ارائه می‌شود، نه تنها به شما امکان می‌دهد تلنگر و ترفندهای دیگر را انجام دهید، بلکه دارای تعدادی جلوه‌های صوتی و کلیپ‌های صوتی از سه‌گانه اصلی است. همه اینها در یک جعبه چشمگیر است که وقتی آن را باز می کنید، تم جنگ ستارگان را پخش می کند.

تبلیغات

جزئیات TIE X1 بسیار خوب است و حتی به نظر می رسد که کشتی کمی فرسوده شده است. در هنگام پرواز، آنقدر سریع است که Kessel Run را در کمتر از ۱۲ پارسک بسازید. پروپل همچنین یک نسخه جنگنده X-Wing از این پهپاد و همچنین یک دوچرخه اسپیدر را به همراه Storm Trooper می‌سازد. حتی بهتر از آن، چراغ‌های مادون قرمز و حسگرهای درون هر پهپاد به شما امکان می‌دهند با پهپادهای دیگر Propel Star Wars مبارزه کنید. وقتی پهپاد دیگری را “اصابت” می کنید، در هوا می چرخد. حیف که این پهپادها فاقد دوربین برای فیلمبرداری از مبارزات سگ شما هستند، اما در غیر این صورت، برای طرفداران جنگ ستارگان سرگرم کننده هستند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *