به گواهینامه پهپاد نیاز داری؟!!! به آکادمی ایـــرسا مراجعه کن!
0
09385004142

مشاغل پهپاد: ۴- پهپادها در امنیت عمومی

مطالعه‌ای از مرکز بارد برای مطالعه پهپاد نشان داد که تا مارس ۲۰۲۰، بیش از ۱۵۰۰ آژانس امنیت عمومی از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنند. این تعداد تقریباً دو برابر نسبت به اواسط سال ۲۰۱۸ است و به نظر می رسد که فقط به رشد خود ادامه خواهد داد.

drone-jobs-public-safety

پهپاد در ایمنی عمومی
در ادارات آتش نشانی، آتش نشانان از پهپادها برای آگاهی بیشتر از موقعیت در هنگام آتش سوزی استفاده می کنند. آنها همچنین از هواپیماهای بدون سرنشین برای ایجاد نقشه‌های ارتوموزائیک از مدارس محلی و سایر ساختمان‌ها/امکاناتی که در آن آتش‌سوزی ممکن است ایجاد کنند، استفاده می‌کنند تا بتوانند بفهمند که در صورت آتش‌سوزی، تمام نقاط خروجی کجا هستند.

مجریان قانون از پهپادها به روشی مشابه استفاده می‌کنند و نقشه‌هایی از ساختمان‌های بسیار قاچاق ایجاد می‌کنند که می‌تواند برای کمک به تخلیه افراد در مواقع اضطراری، مانند سناریوی تیراندازی فعال، استفاده شود. و پلیس و آتش نشانی هر دو از هواپیماهای بدون سرنشین پس از بلایایی مانند سیل، طوفان، یا طوفان های شدید استفاده می کنند تا قربانیانی را که نیاز به کمک دارند پیدا کنند و دامنه آسیب را درک کنند تا منابع خود را به بهترین وجه به مناطقی که بیشتر به آنها نیاز دارند هدایت کنند.

سطح مهارت مورد نیاز برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کارهای ایمنی عمومی بسته به مورد استفاده خاص می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، یک آتش‌نشان در کالیفرنیا به ما گفت که پهپادها می‌توانند در یافتن افرادی که از صخره سقوط می‌کنند مفید باشند – به جای اینکه کسی را روی طناب به پایین بفرستند، فقط متوجه می‌شوند که نقطه‌ای که انتخاب کرده اشتباه بوده است، می‌توانند با یک پهپاد پرواز کنند و ببینند. دقیقا همان جایی که فرد افتاد

این سناریو به مهارت زیادی فراتر از توانایی پرواز ماهرانه با هواپیمای بدون سرنشین نیاز ندارد، اما سناریویی که در آن شما نیاز به استفاده از ترموگرافی هوایی برای مکان یابی افراد گرفتار در یک ساختمان در حال سوختن دارید، نه تنها به دانش پرواز، بلکه در مورد چگونگی آن نیاز دارد. برای استفاده از دوربین حرارتی تحت فشار

بهترین پهپادهای ایمنی عمومی و نرم افزارهای توصیه شده
هواپیماهای بدون سرنشین
طبق اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مطالعه Bard، بسیاری از آژانس‌های ایمنی عمومی از پهپادهای تجاری سنگین مانند H520 Yuneec یا Matrice 300 DJI استفاده نمی‌کنند. در عوض، برخی از پلیس‌ها و ادارات آتش‌نشانی پهپاد DJI ارزان‌تری مانند Phantom 4 Pro را انتخاب می‌کنند. V2.0 یا حتی Mavic Air 2.

نرم افزار
وقتی صحبت از نرم افزار به میان می آید، DroneDeploy گزینه خوبی برای ایجاد نقشه های ارتوموزیاک از یک حادثه رانندگی، یا مکانی است که ممکن است در معرض تخلیه اضطراری باشد – پس از پرواز بر فراز سایت و گرفتن عکس، می توانید آنها را آپلود کنید نرم افزار نقشه شما را ایجاد می کند. بر اساس گزارشی که SkyLogic در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد، Pix4D گزینه خوب دیگری است، با مجموعه ای از انتخاب های نرم افزاری برای سناریوهای مختلف نقشه برداری، و Agisoft نیز یک گزینه محبوب برای نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین است.

اگر با گزینه‌های نرم‌افزار هواپیماهای بدون سرنشین تازه کار هستید، راهنمای مبتدیان ما را برای نرم‌افزار نقشه‌برداری هواپیماهای بدون سرنشین بررسی کنید تا درباره همه گزینه‌های موجود بیشتر بدانید.

به عنوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین در امنیت عمومی چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟
تقریباً تمام کارهایی که در مورد پهپادها در آژانس‌های ایمنی عمومی شنیده‌ایم، در داخل انجام می‌شود، به این معنی که میزان پولی که می‌توانید به دست آورید، هر مقداری است که به عنوان یک آتش‌نشان یا افسر پلیس انتظار دارید دریافت کنید. این حقوق ها بسته به موقعیت مکانی شما بسیار متفاوت است.

درآمد آتش نشان ها به طور متوسط ​​کمی کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار در سال و افسران پلیس به طور متوسط ​​کمی بیش از ۶۰۰۰۰ دلار در سال است. البته، اگر شما مسئول توسعه یک برنامه هواپیمای بدون سرنشین برای پلیس یا آتش نشانی خود هستید، ممکن است بتوانید بر اساس تخصص خود برای دریافت دستمزد بالاتر مذاکره کنید – اما ما از افرادی که می شناسیم این کار را انجام می دهند نشنیده ایم. نوع کار.

انواع مأموریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً در کارهای ایمنی عمومی پرواز می کنند

  • نقشه برداری صحنه جرم
  • جستجو و نجات
  • مدیریت ترافیک و بازسازی حوادث
  • آگاهی موقعیتی در زمان واقعی برای برخورد با بمب و مواد خطرناک
  • ارزیابی خسارت پس از فاجعه
  • تحویل اضطراری
  • برنامه ریزی قبل از آتش سوزی
  • ایجاد مواد آموزشی

منابع اضافی
۷ روشی که سازمان های آتش نشانی از پهپادها در میدان استفاده می کنند
۶ روشی که ادارات پلیس از هواپیماهای بدون سرنشین در کار خود استفاده می کنند
پهپادها در ادارات آتش نشانی: فرآیند گام به گامی که سازمان آتش نشانی لس آنجلس برای ایجاد برنامه هواپیمای بدون سرنشین خود دنبال کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *